معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی گفت: مرکز ستاد فرماندهی و کنترل ۱۲۵ آتش نشانی در ۴۸ ساعت گذشته پاسخگوی ۹۳۰ تماس شهروندان بوده که از این تعداد ۴۱ عملیات اطفای آتش، پیشگیری از بروز حوادث و ارائه خدمات ایمنی بوده است.

به گزارش ایلنا از رشت، آتش‌نشانان و تیم‌های امداد و نجات ۱۳ ایستگاه آتش‌نشانی در ۴۸ ساعت گذشته اقدامات لازم را نسبت به امداد رسانی و اطفای آتش در ۴۱ مورد حریق، حادثه و خدمات ایمنی به شهروندان، ارائه دادند.

شهرام مومنی معاون عملیات سازمان آتش نشانی گفت: مرکز ستاد فرماندهی و کنترل ۱۲۵ آتش نشانی در ۴۸ ساعت گذشته پاسخگوی ۹۳۰ تماس شهروندان بوده که از این تعداد ۴۱ عملیات اطفای آتش، پیشگیری از بروز حوادث و ارائه خدمات ایمنی بوده است.

وی در ادامه با بیان اینکه متاسفانه روز گذشته شاهد مرگ شهروند ۴۸ ساله بواسطه گیر کردن در میان بالابر ناایمن و دیوار رستوران بودیم، افزود: این عملیات ها با ۶۸ مرتبه خروج خودرو ها ی اطفایی و نجات جهت پوشش ۱۶ مورد حریق ضایعات و علفزار، ۵ مورد رها سازی حیوانات، ۲ مورد استقرار خودرویی، ۲ مورد حریق منزل مسکونی، ۳ مورد رها سازی حلقه انگشتری، ۵ مورد قفل درب و محبوس شدن افراد در منزل مسکونی و آسانسور، یک مورد حریق سطل زباله، یک مورد گیر کردن شخصی در میان بالابر، یک مورد حریق بنر تبلیغاتی، یک مورد حریق خودرو و ۴ مورد خدمات ایمنی بوده است.

مومنی در پایان بواسطه گرم تر شدن هوا به شهروندان بخصوص کشاورزان توصیه کرد: از به آتش کشیدن علفزارها خودداری کرده و با رعایت نکات و توصیه های ایمنی به جهت کاهش خسارات ناشی از اینگونه آتش سوزی ها ضمن رعایت و احترام به حقوق شهروندی نسبت به پیشگیری و بروز هرگونه آتش سوزی علفزار و ضایعات اقدام کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.