فرماندار رودبار در نشست اقتصاد مقاومتی و توسعه روستایی گفت: شهرستان رودبار پتانسیل‌ها و قابلیت‌های خوبی برای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاوتی دارد.

به گزارش ایلنا از رودبار، اسماعیل میرغضنفری در نشست اقتصاد مقاومتی و توسعه روستایی که در سالن شهید سید یونس حسینی فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: رودبار با داشتن اراضی حاصل‌خیز کشاورزی، منابع و معادن، مواهب و جاذبه های گردشگری تؤام با مردمان سختکوش و پرتلاش و دیگر ظرفیت‌ها، زمینه های بسیار مناسبی برای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دارد.

میرغضنفری افزود: در برنامه ریزی‌ها، سیاست‌ها و استراتژی‌های ایجاد اشتغال شهرستان رودبار، علاوه بر بهره‌مندی از تجارب صاحبنظران، سرمایه‌گذاران و دغدغه مندان توسعه این شهرستان تلاش کرده‌ایم اشتغال دانش بنیان را هم مد نظر قرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم آینده پویا و درخشان با تکیه بر توانایی‌های بومی داشته باشیم باید همگام با چارچوب و برنامه‌های زمانبندی شده ابلاغی سیاست‌های دولت در راستای نقشه راه ترسیمی اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری، اهتمام داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در انجام امور مربوط به مسائل معیشتی و اقتصادی برای رسیدن به فرآیند مطلوب با تقسیم کار باید همگام و همدل تلاش کنیم، تصریح کرد: در راستای نگاه و توجه دولت به روستاها، در شهرستان رودبار هم خدمات شایانی در برخی روستاها بعنوان ایجاد فرصت های شغلی و بهبود شرایط اقتصادی ایجاد شده است.

فرماندار رودبار خاطر نشان کرد: برای شتاب بخشیدن به رونق تولید و اشتغال و توسعه شهرستان در ابتدای سال در دیدارهای مختلف با برخی ازکارگزاران نظام و اعضای هیأت دولت، موارد و برنامه های مختلف در دست اقدام است.

میرغضنفری همچنین با اشاره به خدمات صادقانه دولت که تحقق تعهدات اوایل خدمت با مردم بود، یادآور شد: با خدمات و تلاش‌های تیم دیپلماسی دولت که از تدابیر ریاست جمهور و نیز حمایت‌های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی برخوردار بود، نگاه منفی و جنگ افروزانه دنیا به ایران اسلامی تغییر یافت و افق درخشانی برای کشور در تمام  زمینه ها خصوصا سرمایه گذاری و ایجاد فرصت‌های شغلی ایجاد شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.