محمدعلی نجفی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از گلزار شهدای بندرانزلی به خبرنگار ایرنا گفت: 2 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات سال مالی 95 و 10 میلیارد ریال نیز تا پایان سال 96 برای تکمیل گلزار شهدای بندرانزلی اختصاص می یابد.
وی افزود: خانواده شهدا همواره از ارزش بالایی در جامعه برخوردار بوده و مسئولان وظیفه دارند برای فراهم سازی هرگونه تسهیلات برای این خانواده ها تلاش کنند.
نجفی تاکید کرد: باید با دیواره سازی در اطراف محوطه این گلزار ، شرایط بهتری برای حضور خانواده های شهدا بر مزار عزیزانشان فراهم شود.
استاندار گیلان همچنین در بازدید از مصلی نیمه کاره بندرانزلی و در دیدار با امام جمعه این شهرستان اظهار کرد: با توجه به اینکه زیبایی امر نوسازی و ترمیم مساجد مشارکت خیرین و مردم است، باید تلاش بیشتری در خصوص افزایش مشارکت مردم صورت گیرد و از بیان آن به عنوان کم کاری دولتمردان پرهیز شود.
نجفی با اشاره به لزوم بررسی های فنی لازم در راستای تکمیل آن گفت: باید میزان اعتبارات لازم و بررسی های فنی درخصوص تکمیل این پروژه در جلسه ای مشترک انجام شده و البته شهرداری انزلی نیز می تواند در کمک به اینگونه موارد و کارهای عمومی مشارکت کند.
به گزارش خبرنگار ایرنا پروژه مصلی بندر انزلی از سال 1360 آغاز شده است. پروژه مسقف سازی گلزار شهدای بندرانزلی نیز از سال 1377 آغاز و پس از آسیب سقف آن در بحران برف سال 1386 ، تعمیرات بر روی سقف آن انجام شد اما در نهایت تا کنون به همان صورت باقی مانده است.
بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.
خبرنگار: رضا اکبری ** انتشاردهنده: کبیری
7471/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.