به گزارش خبرنگار ایرنا ، یونس رنجکش روز سه شنبه در جلسه شورای اداری آستارا در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان گفت: این گردشگران نوروزی در هتل ها، هتل آپارتمان، میهمانسراها، مدارس و پارک ها و پیاده روها اقامت داشتند و آمار مذکور نسبت به نوروز سال گذشته 10.72 درصد افزایش داشته است.
وی با اشاره به اینکه برنامه های دولت در سال جدید بر مبنای اقتصادی مقاومتی؛ تولید و اشتغال پیش خواهد رفت، افزود: مدیران شهرستان آستارا با توجه به موقعیت ممتاز این شهرستان باید نگاه ملی به تولید و اشتغال داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی نیازمند این نگاه هستیم، اضافه کرد: مدیران دستگاه های دولتی باید برنامه ریزی لازم را در راستای پیشبرد اهداف درون سازمانی خود داشته باشند تا شاهد توسعه و آبادانی بیش از پیش این شهرستان باشیم.
رنجکش با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهوری به گیلان، تصریح کرد: با حمایت های وزیر بهداشت زیرساخت های گردشگر درمانی را در شهرستان آستارا فعال خواهیم کرد تا این شهرستان به سبب برخورداری از یک واحد درمانی بزرگ، در این راستا موفق عمل کند.
وی اولویت بندی طرح های عمرانی را توسط مدیران دستگاه های دولتی آستارا خواستار شد و بیان کرد: صرفه جویی در مصرف انرژی، تقویت سازمان های مردم نهاد، شرکت در نماز جمعه، استفاده درست از امکانات دولتی و استفاده از ظرفیت رسانه های آستارا از مواردی است که باید مورد توجه مدیران قرار گیرد.
وی خواستار ارائه عملکرد ستگاه های دولتی به مردم شد و بیان کرد: عملکرد دولت همان عملکرد نظام است و مسئولان اجرایی با گزارش اقدامات مجموعه خود می توانند زمینه اعتماد مردم به نظام و مشارکت حداکثری آنها را در انتخابات فراهم کنند.
فرماندار آستارا بهسازی مسیر آبشار لاتون را از برنامه های خود در این شهرستان عنوان کرد و گفت: بهسازی این مسیر با حفظ محیط زیست منطقه و با تخصیص اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال بزودی آغاز خواهد شد.
امام جمعه شهرستان آستارا نیز در این جلسه گفت: مدیران دولتی در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بایستی با اعمال برنامه ریزی های دقیق و داشتن روحیه انقلابی بتوانند امور کاری خود را پیش ببرند.
حجت الاسلام کاظم حافظ نیا تعهد، اخلاق مداری، ارزشگذاری به آرمان ها و آینده سنجی را از ویژگی های یک مدیر انقلابی توصیف کرد و افزود: از مسئولان انتظار داریم منویات مقام معظم رهبری را در باب اقتصاد مقاومتی عملی کنند.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده است.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7105 / 7124/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.