بابک رمضانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد آتش نشان با امکانات و تجهیزات لازم و با حدود 70 دستگاه خودرو در 13 ایستگاه آتش نشانی به صورت ویژه برای امدادرسانی احتمالی حوادث چهارشنبه آخر سال آماده باش هستند.
وی اظهار داشت: تعدادی از آتش نشانان به همراه خودروهای اطفاء حریق و امکانات لازم از عصر امروز (سه شنبه) در 10 مکان کلانشهر رشت شامل اماکن پرخطر و احتمال بروز حوادث نیز مستقر خواهند شد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر رشت بیان کرد: 30 نفر از همکاران نیروی انتظامی و پنج دستگاه اورژانس از مرکز مدیریت حوادث و فوریت های در کنار نیروهای آتش نشانی مستقر می شوند.
وی تصریح کرد: برگزاری دوره های آموزشی با هدف پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال در گروه های مختلف، اداره ها و اجرای نمایش آتش نشانان در 10 مکان در رشت از اقدامات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر رشت است.
سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر رشت دارای 12 ایستگاه آتش نشانی است، بر اساس آخرین آمار، تعداد نیروها در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت 327 نفر است.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده: کبیری
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.