به گزارش خبرنگار ایرنا ، علی نظرمحمدی عصر دوشنبه در پایان دیدار تیم های فوتبال سپیدرود رشت و راه آهن تهران در مصاحبه پس از بازی افزود: بازی سختی بود اما خوشبختانه موفق به پیروزی شدیم.
وی اظهار کرد: این دیدار یکی از بهترین بازی های ما بود که بازیکنان تمام تلاش خود را انجام دادند و توانستند به پیروزی برسند تا همچنان صدرنشین لیگ باقی بمانیم.
وی ادامه داد: مهمترین هدف در این بازی ، کسب سه امتیاز مسابقه بود که خوشبختانه به این امر دست یافتیم و توانستیم آخرین بازی سال را با پیروزی به اتمام برسانیم تا تساوی هفته پیش را جبران کنیم.
سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت بیان کرد: ما کاری به نتایج سایر تیم ها نداریم و فقط به فکر بازی های خودمان است و با این هدف جلو خواهیم رفت تا بتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم.
نظرمحمدی اضافه کرد: پس از پیروزی در این بازی ، تمام فکر و تمرکز خود را برای بازی با نفت مسجد سلیمان خواهیم گذاشت و برای این بازی خارج از خانه، برنامه ریزی می کنیم تا بتوانیم در این دیدار خارج از خانه نیز امتیاز کسب کنیم.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و راه آهن تهران عصر دوشنبه در هفته بیست و هشتم از رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم سپیدرود رشت با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست داد.
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور (جام آزداگان) 18تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.
خبرنگار:حسین مجرد ** انتشاردهنده: کبیری
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.