به گزارش خبرنگار ایرنا، اسدالله عباسی روز سه شنبه در نشست اقتصاد مقاومتی با حضور بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت در استانداری گیلان در رشت افزود: برای رفع مشکلات مربوط به زیرساخت های فرسوده در بخش برق استان گیلان بایستی اقداماتی انجام گیرد.
نماینده مردم شهرستان رودسر اظهار کرد: در زیرساخت های آب آشامیدنی در گیلان نیز همانند برق با مشکلاتی مواجه هستیم.
وی قدمت سد سفید رود در گیلان را 50 سال عنوان و خاطر نشان کرد: این سد با این قدمت نمی تواند پاسخگوی همه مزارع و باغات باشد انتظار داریم در این بخش اعتبارات خوبی به استان اختصاص داده شود.
وی با بیان این که استان گیلان از همه ویژگی ها و موقعیت های مناسب و خوب برخوردار است، تصریح کرد: در لایه های درونی از فقر اقتصادی و یک سری خلاهایی مواجه هستیم که با ایجاد زیرساخت ها مرتفع می شود.
عباسی مدیریت پسماند در گیلان را ضروری دانست و بیان داشت: با توجه به گردشگر پذیر بودن استان و این که ماهانه جمعیت گیلان به چهار و پنج میلیون نفر می رسد بنابراین ضروری است تا در بخش مدیریت پسماند اقدامات جدی انجام گیرد.
رئیس مجمع نمایندگان گیلان چشم انداز های گردشگری در این استان را یک مزیت دانست و خاطر نشان کرد: گردشگری و اقتصادی از مزیت های قابل توجه در گیلان است.
وی با بیان این که کشاورزی در استان گیلان بایستی تقویت شود، تصریح کرد: نوسازی کارخانجان فرسوده برنجکوبی نیز بایستی مورد توجه قرار گیرد.
وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی، تقویت داشته ها و ارزش گذاری آنها است بنابراین همه ما بایستی برای تحقق این مهم تلاش کنیم.
نشست اقتصاد مقاومتی روز سه شنبه با حضور بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت در استانداری گیلان برگزار شد.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده: نصراله ابراهیمی
7286/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.