به گزارش خبرنگار مهر، عباس علیزاده عصر چهارشنبه در جلسه کارگروه اشتغال گیلان در سالن غدیر استانداری با اشاره به پرداخت ۶۸ درصد تسهیلات اشتغالزایی از سوی بانک‌ها، اظهار کرد: سه هزار و ۶۰۶ میلیارد ریال اعتبار ابلاغی برای ۸۸۸ طرح پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه شش هزار و ۹۳۷ شغل با بهره بردای از این تعداد طرح ایجاد شد، افزود: بانک توسعه تعاون با پرداخت ۹۶۱ میلیارد ریال معادل ۱۰۹ درصد اعتبار ابلاغی بیشترین پرداختی را داشته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان در ادامه با اشاره به اعتبار ۵ هزار و ۵۸۸ میلیارد ریالی اعتبارات اشتغال زایی بخش روستایی و عشایری، گفت: سیاهکل با ۲۴۱ طرح با اشتغال زایی برای ۳۲۲ نفر بیشترین پرداخت را داشته است.

وی با بیان اینکه حوزه کشاورزی با هزار و ۹۶۶ میلیارد ریال بیشترین پرداخت تسهیلات را داشته است، تصریح کرد: میراث فرهنگی و طرح‌های صنعت، معدن و تجارت در رده‌های بعدی پرداخت تسهیلات اشتغال زایی قرار دارند.

علیزاده با اشاره به سهمیه ۵ هزار ۸۷۵ میلیارد ریالی تسهیلات اشتغال فراگیر استان گیلان، بیان کرد: در این بخش هزار و ۱۴۵ میلیارد ریال معادل ۲۰ درصد مجموع اعتبارات در این بخش از سوی بانک‌ها پرداخت و برای هزار و ۴۵۵ نفر نیز اشتغال زایی شده است.

وی در ادامه تسهیلات هزار ۲۲۲ میلیارد ریالی اشتغال زایی نهادها و سازمان‌های حمایتی همانند کمیته امداد اشاره کرد و افزود: در این بخش کمیته امداد با پرداخت ۸۱۰ میلیارد ریال بیشترین پرداختی را به مددجویان خود داشته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1416274
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.