وحید پورحضرت  روز یکشنبه در دیدار با کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان اظهار کرد:  بنیاد مسکن در کنار اجرای طرح هادی روستایی باید بر ساخت و سازهای غیرمجاز نیز نظارت کند. 

وی  با اشاره به اینکه نظارت بر مقاوم سازی منازل روستایی در اولویت اصلی قرار گیرد افزود: با اقدامات این نهاد عمومی و همراهی روستائیان خدمات شایسته ای را در روستاها و مناطق محروم شاهد هستیم .
وی فعالیت های حوزه بوم گردی در این شهرستان را مطلوب ارزیابی و خاطرنشان کرد  :   از کل سهمیه ۳۴۵واحد بوم‌گردی مصوب شهرستانی تا کنون ۱۲۷ درصدتحقق یافته است و با دریافت موافقت اصولی ۴۲۷واحدتحقق ۱۲۴درصدی داشته‌ایم که نشان می دهد بنیاد مسکن در این حوزه موفق عمل کرده است .

رئیس بنیاد مسکن شهرستان ماسال نیز در این دیدار گزارشی از وضعیت اجرای طرح هادی روستایی، تسهیلات مقاوم سازی ارایه و تصریح کرد: اجرای کامل طرح هادی در ۷۹‌ روستای بالای ۲۰ خانوار این شهرستان شاخص شهرستانی را در این رابطه صددرصد رسانده است .
 سیدحسین محمدی افزود: سال گذشته بازنگری و مرحله نقشه‌برداری۲۱ روستا به اتمام رسید و خروج افزون بر۴۰۰ هکتار اراضی زراعی و باغی از طرح هادی روستایی با مشارکت جهاد کشاورزی انجام گردید .
 محمدی یاداور شد : برای طرح هادی در سه روستای وردم، تاسکوه و گرمسر به مساحت ۱۳ هزار و ۷۲۷ متر مربع در مجموع ۸۷۰میلیون تومان اعتبار هزینه شده است .

رییس بنیاد مسکن ماسال در ادامه اظهار داشت:  در یکسال اخیر ۱۷۴ واحد روستایی از تسهیلات طرح ویژه بهسازی با اعتباری افزون بر ۷ میلیارد تومان و ۱۲واحد از تسهیلات قرض الحسنه با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیون تومان و ۲۳واحد از تسهیلات کمک بلاعوض تکمیلی با اعتبار بالغ ۱۸۴ میلیون تومان بهره‌مند شده‌اند.
وی در ادامه افزود: ۲۳۰ واحد مسکونی از تسهیلات طرح ویژه استفاده کردند و آماده بهره‌برداری شده‌اند .

وی با اشاره به اجرای پروژه‌های حوادثی شهرستان ماسال اشاره و تصریح کرد: دیوار حائل روستای توت نساء با اعتباری بالغ بر ۱۵۰میلیون تومان پیشرفت فیزیکی صد درصدی دارد و پل روستای دران با اعتباری بالغ بر ۶۷۰میلیون تومان با۴۵درصد پیشرفت در حال اجراست.

شهرستان ماسال با دو بخش مرکزی و شاندرمن، در ۴۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.