حجت الاسلام مجتبی پور یوسفی در گفتگو با خبرنگار مهر با تبریک میلاد با سعادت منجی عالم بشریت مهدی موعود، اظهار کرد: گیلانیان به ویژه شهروندان رشتی در دوران متمادی تاریخ اسلام، ایمان و فداکاری و شجاعت و خدمت رسانی جهادی خود را به میهن اسلامی ایران اثبات کرده‌اند.

وی در ادامه افزود: مردم رشت همیشه در همه صحنه‌ها پیشتاز بوده‌اند و با بصیرت کافی در همه عرصه‌های انقلاب حضور داشته‌اند.

دبیر جبهه فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین رسالت‌های مسئولان جمهوری اسلامی خدمت رسانی، گسترش ایمان و ایجاد آرامش برای ملت ایران است، گفت: با توجه به شرایط سخت و طاقت فرسای امروز کشور و مشکلات به وجود آماده از بیماری منحوس کرونا در استان، وظیفه‌ها دو چندان می‌شود و خدمت رسانی در همه عرصه‌ها بخصوص عرصه روحی و ایمانی بیشتر می‌شود.

حجت الاسلام پور یوسفی ادامه داد: نیاز به توسل و توکل و ایجاد روحیه جهاد و انتظار برای فرج حقیقی مشکلات بیشتر احساس می‌شود و ما منتظر آمدن روزهای خوشی هستیم که برایمان حاصل شود.

وی با بیان اینکه میلاد امام زمان (عج) می‌تواند یک فرصت خوب و ناب برای این روزهای سخت باشد اما مسئولان به این مسئله کم توجهی کرده‌اند، گفت: امروز جوانان هیأتی و جهادی شهر به صورت خودجوش و مردمی از روی احساس تکلیف شرعی و مردمی به جای نشستن در خانه و تعطیلی مراسم با شعار «هیأت تعطیل نیست» اقدام به خدمت رسانی در عرصه‌های بهداشتی و معیشتی به عموم مردم کرده‌اند و اگر امروز مردم دارای آرامشی نسبی هستند سهم بزرگی از آن مرهون تلاش و مجاهدت این عزیزان است.

پور یوسفی با اشاره به کم کاری مسئولان روز نیمه شعبان در زمینه آذین بندی شهر کاملاً مشهود است، اظهار کرد: شاهد کم کاری کسانی هستیم که سال‌های گذشته در روز نیمه شعبان اقدام به برپایی مراسم خلاف شئونات اسلامی در کوچه و بازار می‌کردند حال سوال اینجاست که امروز مسئولان شهری و عاملان برپایی مراسم به ظاهر مذهبی در عرصه خدمت رسانی به مردم و کوچه و بازار کجا هستند؟ و چرا به بهانه کرونا وظایف خود را رها کرده و بی توجهی می‌کنند؟

وی تأکید کرد: مسئولان شهری باید پاسخی مناسبی برای این کم کاری خود در مهمترین جشن مذهبی اسلام داشته باشند و ما این پاسخ را مطالبه می‌کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1402960
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.