به گزارش خبرنگار مهر، بیش از ۷۰ خودروی مخصوص مبارزه با عوامل شیمیایی و میکروبی لشکر ۱۶ زرهی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز (دوشنبه) برای انجام پنج مأموریت وارد استان گیلان شد.

معاون آماد و پشتیبانی نزاجا در حاشیه این برنامه در جمع خبرنگاران با اشاره به مأموریت ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان گیلان، گفت: بیش از ۷۰ خودرو مخصوص مبارزه با عوامل شیمیایی و میکروبی لشکر ۱۶ زرهی قزوین امروز برای انجام این مأموریت‌ها وارد استان گیلان شده است.

امیر سرتیپ حسن علیپور با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های ارتش در گیلان کنترل ورودی و خروجی‌های این استان و شهر رشت است، افزود: در همین راستا علاوه بر ضد عفونی کردن خودروها، ایستگاه‌های تشخیص سرپایی ویروس کرونا نیز برپا و تمام افراد از این نظر پایش می‌شوند و از ورود و خروج افراد مشکوک جلوگیری خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به راه اندازی پنج ایستگاه سیار در سطح شهر رشت برای تشخیص سرپایی ویروس کرونا در رشت، گفت: در شهرها صومعه سرا، فومن، شفت، رودبار و منجیل نیز این ایستگاه‌ها راه اندازی می‌شود.

معاون آماد و پشتیبانی نزاجا ایجاد نقاهتگاه ۵۰۰ تختخوابی را یکی دیگر از مأموریت‌های ارتش در استان گیلان عنوان کرد و ادامه داد: مأموریت‌های ارتش بعد از تجهیز کارگاه در استان گیلان آغاز خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1383933
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.