حجت حاجی پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه عملیات ضد عفونی در معابر شهری همه روزه از سوی شهرداری این بخش انجام می شود، افزود: ضد عفونی معابر عمومی و همگانی مناطق روستایی این منطقه نیز از سوی دهیاران انجام می شود.

وی با اشاره به مشارکت مردم و بخش های خصوصی در ضد عفونی معابر عمومی عنوان کرد : همچنین طبق برنامه ریزی های انجام شده مقدمات تهیه روزانه ۵۰۰ تا یک هزار ماسک با نظارت شبکه بهداشت و درمان در بخش بندرکیاشهر فراهم شده است.

وی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در این منطقه را از مهمترین اهداف ستاد مبارزه با ویروس کرونا در شهرستان عنوان کرد و یادآور شد:  با نصب و توزیع پیام های مختلف بهداشتی تلاش می شود تا سطح آگاهی مردم این منطقه به منظور مقابله و انجام اقدامات پیشگیرانه افزایش یابد.

حاجی پور در ادامه به تعطیلی بازار هفتگی چهارشنبه بازار و همچنین بازار ماهی فروشان بندرکیاشهر نیز اشاره کرد و اظهار داشت: همچنین به منظور ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به مردم یک واحد مسکونی برای استقرار یک پزشک در شهر کیاشهر در نظر گرفته شده تا بصورت شبانه روزی در این منطقه حضور داشته باشند.

وی همچنین با دعوت از کلیه مردم برای رعایت نکات بهداشتی اظهار داشت: انتظار می رود مردم در مقابله با این ویروس آرامش خود را حفظ کنند.

وی یادآور شد: در شرایط کنونی ماندن در منازل مهمترین عامل پیشگیری از ویروس کروناست بنابراین از مردم می خواهیم تا از خروج غیر ضروری از منازل خود خودداری کنند.

بخش بندرکیاشهر در شرق گیلان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.