محمد رنجبر صبح جمعه به خبرنگار ایرنا گفت:با فعالیت شبانه روزی اکیپ های راهداری و نیروهای دهیاریها و شهرداریها تمام راههای شهر املش و رانکوه و روستاهای جلگه ای شهرستان املش به جز روستای تابستان نشین از بخش مرکزی املش برف روبی و بازگشایی شده است.

وی با اشاره به اینکه یک اکیپ ویژه علاوه بر اکیپ مستقر در بخش ملکوت  رانکوه املش(روستاهای ییلاقی) با ۳ دستگاه لودر امروز وارد این بخش خواهند شد افزود: انشاءالله تا فردا تمام راههای روستاهای کوهستانی املش بازگشایی خواهد شد.

وی اظهار داشت:برق ۷۰ درصد مشترکین شهری املش وصل شده است و تا امشب برق تمام مشترکین شهری املش و شهر رانکوه املش وصل خواهد شد.

رنجبر خاطرنشان کرد: مهم ترین چالش شهرستان در بخش برق است  و ما با فعال کردن ۱۰ اکیپ متشکل از نیروهای اداره برق املش و نیروهای برق استان مازندران و  خراسان شمالی  تلاش خواهیم کرد تا یکی دو روز آینده به علت گستردگی افتادگی تیرهای برق و پارگی سیم های برق در مناطق روستایی ،برق تمام  روستاهای شهرستان املش را وصل نماییم.

فرماندار املش افزود:آب شرب ۷۰ درصد از مردم شهر املش وصل شده است و ۳۰ درصد باقیمانده نیز تا امشب وصل خواهد شد.با استفاده ازیک ژنراتور قوی در مجتمع آب روستایی چهارده ازبخش مرکزی املش توانستیم به ۹روستای همجوار آن آبرسانی کنیم و انشاءالله آب شرب روستاهای باقیمانده نیز با تقویت پمپاژ تا فردا برقرارخواهدشد.

شهرستان املش با ۲بخش مرکزی و رانکوه در۷۰ کیلومتری شرق مرکز گیلان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.