مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران با چهار ورزشکار در مسابقات جهانی لهستان حضور می یابد که محمد رهبری از گیلان نیز جزء ملی پوشان است.

مرتضی ورزلدوست افزود: رقابتهای جام جهانی شمشیربازی که از رویدادهای مورد تایید فدراسیون بین المللی شمشیربازی است و نتایج آن در امتیاز و موقعیت المپیکی شمشیربازان شرکت کننده تاثیرگذار خواهد بود از روز دوم اسفند ماه سال جاری آغاز می شود.

وی ادامه داد: حضور تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران در مسابقات جام جهانی لهستان ، به عنوان اولین اعزام تیم ملی اسلحه سابر ایران در سال جاری میلادی محسوب می شود که در برنامه فدراسیون شمشیربازی گنجانده شده است.

وی بیان کرد: امیدواریم که محمد رهبری ملی پوش شایسته گیلانی که یکی از امیدهای این استان برای کسب سهمیه المپیک است به همراه سایر ملی پوشان در رقابت های شمشیربازی جام جهانی لهستان بدرخشند و در نهایت با کسب مقام شایسته، امتیاز خود را برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ ژاپن افزایش دهند.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: در رقابت های شمشیربازی جام جهانی لهستان، زبده ترین شمشیربازان کشورهای مختلف جهان به مدت سه روز در ورشو با هم به رقابت می پردازند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.