سرهنگ حسین محمدپور  یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش برف در جلگه افزود: رانندگان برای تردد در سایر محورهای  استان نیز باید زنجیرچرخ همراه داشته باشند.

وی اظهار کرد: هم اینک اکثر محورهای استان به دلیل بارش باران لغزنده است  و رانندگان باید بیش از پیش احتیاط و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

سرهنگ محمدپور با تاکید بر پرهیز از ترددهای غیر ضروری در جاده ها تصریح کرد: رانندگانی که قصد تردد در محورهای استان را دارند،   تجهیزات زمستانه و ایمنی همچون زنجیرچرخ، لباس گرم، پتو  و جیره خشک همراه داشته باشند؛ ضمن آنکه خودروی خود را قبل از حرکت کنترل نموده و از سالم بودن آن و داشتن سوخت کافی مطمئن شوند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان  همچنین با بیان اینکه در حال حاضر تمامی محورهای استان باز و تردد در آنها جریان دارد، بیان کرد: به غیر از محور پونل- خلخال که از پاییز بدلیل ایمنی تردد کنندگان بسته شده، تمامی محورها فعال است.

نقشه های هواشناسی نشان دهنده ابرناکی و مه آلود بودن هوا، روند کاهش دما، وزش باد(گاهی شدید و خیلی شدید)، در ارتفاعات و دامنه ها بارش برف و برای مناطق جلگه ای بارش باران بتدریج مخلوط باران و برف و نیز برف است، همچنین در پاره ای نقاط کولاک برف تا سه شنبه پیش بینی شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.