میرشمس مومنی زاده یکشنبه شب در نشستی صمیمانه با گروهی از جوانان شهرستان رشت در پاسخ به برخی انتقادات و سخنان مطرح شده و دغدغه محیط زیستی یکی از جوانان در این جلسه توضیح داد : اینگونه نیست که در محل تخلیه زباله در سراوان رشت کاری انجام نشده باشد، پیش از این آلودگی ها در این منطقه بسیار بود، بوی بد، تجمع پشه و مگس مردم را آزار می داد اما اکنون با اقدامات دستگاه های ذیربط شاهد این موارد در منطقه سراوان نیستیم.

وی در ادامه  با بیان اینکه چشم و امید جامعه به جوانان است، اظهار داشت: جوانان و نوجوانان به عنوان فعال ترین نیروی آینده ساز هر جامعه ای نقش تعیین کننده در ارتباط با پیشرفت و توسعه جامعه دارند.

فرماندار شهرستان رشت دوره جوانی را دوران تحرک و نشاط دانست و خاطر نشان کرد: جوانان در تحولات اساسی کشور در عرصه های مختلف همواره نقش تعیین کننده ای داشتند و باید وقت بیشتری برای این قشر بگذاریم.

وی در ادامه با اشاره برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه اضافه کرد: انتخابات نماد مشارکت سیاسی آحاد مردم در اداره کشور است و از جنبه های سیاسی، دینی و حقوقی اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه انتخابات حقی است که مردم باید برای تعیین سرنوشت شان از آن استفاده کرده و مشارکت و حضوری فعال داشته باشند، خاطر نشان کرد: انتخابات به لحاظ سیاسی نیز نشان دهنده رشد آگاهی سیاسی مردم و انسجام و یکپارچکی ملی است و عزت و اقتدار این کشور و نظام را به رخ جهانیان می کشد.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به نقش طلایه دار جوانان در تحولات سیاسی و اجتماعی اظهار داشت: جوانان باید جامعه را برای حضور در عرصه انتخابات تشویق و ترغیب کنند.

وی همچنین در این جلسه با اشاره به مشکلات مطرح شده جوانان دانشجو در خوابگاه ها بیان داشت: خدمات مربوط به برق، آب و گاز و غیره در خوابگاه های دانشجویی نباید قطع شود و هیچ کس حق این کار را ندارد.

مومنی زاده درباره موضوع مشکلات مربوط به حمل و نقل هم اظهار داشت: هر زمان که لازم بدانید جلسه حمل و نقل و ترافیک را با حضور مسئولان دانشگاه و تعدادی از نمایندگان دانشجویان برگزار می کنیم تا مسایل و مشکلات تان در این حوزه برطرف شود.

فرماندار شهرستان رشت با بیان این که استعدادیابی مغفول مانده است، اظهار داشت: دستگاه های دولتی باید در این باره برنامه ریزی داشته باشند که البته برنامه ریزی های خوبی در این زمینه نداریم.

وی در پاسخ در مورد ورزشگاه عضدی رشت و ضرورت توجه به این ورزشگاه هم گفت : همه دستگاه های اجرایی از جمله شورای تامین تمایل به بازسازی این ورزشگاه و رفع کاستی های آن دارند.

وی در بخش دیگری از سخنانش در نشست با جوانان بیان داشت: علاقمند به برگزاری جلسه هایی با جوانان، نوجوانان، بزرگسالان و قشرهای مختلف هستم ضمن اینکه تاکنون نشست هایی با جوانان، اصناف، خبرنگاران، بانوان و غیره در فرمانداری برگزار کردیم.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه این نشست ها نباید تنها گفتن و شنیدن باشد بلکه باید حتما خروجی داشته باشد، تصریح کرد: لازمه خروجی این جلسه ها پیگیری است بنابراین باید تا حصول نتیجه پیگیر موضوعات بود.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.