فرماندار شهرستان رشت روز یکشنبه درباره افتتاح این پروژه ها به خبرنگار ایرنا گفت: مجتمع خدماتی رفاهی "پارسا" در زمینی به مساحت ۹ هزار مترمربع و زیربنای دو هزار و ۷۰۰ مترمربع امروز در دومین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر در روستای سیاهگلوندان بخش مرکزی شهرستان رشت افتتاح شد.

میرشمس مومنی زاده با بیان اینکه برای بهره برداری از پروژه مجتمع خدمات رفاهی پارسا هشت میلیارد تومان هزینه شده، افزود: با بهره برداری از این مجتمع، برای ۱۲ نفر به طور مستقیم اشتغالزایی شده است.

وی اجرای طرح هادی و آسفالت راه ۶ روستای بخش مرکزی شهرستان رشت به طول ۱۳ کیلومتر  را از دیگر پروژه های افتتاح شده امروز عنوان و اظهار کرد: برای افتتاح این پروژه نیز چهار میلیارد تومان هزینه شده است.

مومنی زاده با اشاره به بهره برداری از پنج پروژه  مربوط به برق بخش مرکزی خاطر نشان کرد: برای افتتاح این پروژه ها، نیز افزون بر یک میلیارد و ۵۰۷ میلیون تومان هزینه شده است.

فرماندار شهرستان رشت بیان داشت: پروژه آسفالت "روستای آلمان" بخش مرکزی شهرستان رشت به طول ۵ / ۳ کیلومتر نیز با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان امروز به بهره برداری رسید.

شهرستان رشت در مرکز استان واقع شده که از شمال به دریای خزر و شهرستان انزلی، از جنوب به شهرستان  رودبار، از شرق به شهرستانهای سیاهکل، لاهیجان، آستانه اشرفیه و از غرب به شهرستانهای صومعه سرا، فومن و شفت متصل میباشد که دارای ۱۴۲۷ کیلومتر مربع وسعت، ۶ بخش، ۷ شهر، ۱۸ دهستان و ۲۹۳ روستا و جمعیت ۹۱۸۴۴۵ نفر که ۶۹۸۰۱۴ نفر شهری و ۲۲۰۴۳۱ نفر روستایی به عبارت دیگر ۷۶ درصد جمعیت شهری و ۲۴ درصد روستایی می باشند.

شهرستان رشت از مناطق مستعد برای جذب گردشگر به شمار می آید. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.