سیروس شفقی روز پنجشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : مهمترین این طرح شامل پروژه های مخابراتی و توسعه و بهسازی شبکه های ارتباطی، پروژه های عمرانی شهری و روستایی است که با اجرای آنها برای ۳۳۵ نفر اشتغال موقت و برای ۲۰نفر اشتغال دائم ایجاد شده است.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این طرح ها بسیاری از پروژه ها و برخی از طرح های بزرگ شهرستان در طی یک سال اخیر  مانند سدلاستیکی گالش کلام با حضور وزیر نیرو در این شهرستان به بهره برداری رسیده است و برخی از طرح های بزرگ نیز درحال اجراست.

فرماندار لنگرود اظهار داشت:در اجرای طرح های عمرانی امسال تاکید بر این بود که کیفیت فدای کمیت نشود چنانکه طرح های بسیاری می توانستند جزو  طرح های افتتاحی دهه فجر جای گیرند اما به دلیل اینکه درصدی از کار آنها باقی مانده بود، بهره برداری آنها با اتمام صددرصدی به بعد موکول شدند.

وی یادآورشد: ۱۷جشن ویژه دهه فجر هم در شهرستان لنگرود پیش بینی شده است که برای ایجاد نشاط و شادی در این ایام در شهرستان اجرا می شود.

شفقی تصریح کرد : لنگرود یکی از شهرستان های موفق در اجرای طرح های عمرانی گیلان است که طرح های ملی زیادی با رقم برآوردی بیش ازهفت هزار میلیارد ریال در این شهرستان در حال اجراست و امیداست با همت دستگاه ها و دست اندرکاران بتوانیم شاهد اتمام این طرح ها در آینده ای نزدیک باشیم.

فرماندار لنگرود اظهارداشت: طرح های سنگینی مانند منطقه ویژه اقتصادی، بندرمسافری دریایی، دو بیمارستان ۱۳۷تختخوابی شهیدحسین پور لنگرود و ۶۴تختخوابی کومله در این شهرستان در دست اقدام است که احداث آنها با پیشرفت بسیار بالا در مرحله پایانی قرار دارد.

وی گفت:علاوه بر اینها، اجرای برخی از طرح ها با مشارکت بخش خصوصی و یک مورد سرمایه گذاری خارجی در این شهرستان نیز در دست اقدام است که انجام آنها می توانند اشتغالزایی بالایی در شهرستان ایجاد کنند.

وی افزود: در دولت تدبیر و امید از سال ۱۳۹۳ تاکنون یک هزار و ۶۷۲ طرح با اعتباری بیش ازپنج هزار و ۹۰میلیارد ریال در این شهرستان هزینه اجرا شده است.

شهرستان لنگرود با بیش از ۱۴۰هزار نفر جمعیت و سه بخش مرکزی، اتاقور و کومله در ۶۰ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.