سرهنگ حسین محمدپور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا  با اشاره به اینکه مسیر پونل- خلخال  که بدلیل ایمنی تردد کنندگان از فصل پاییز بسته شده ، همچنان مسدود است ، اظهار کرد: برای تردد در گردنه حیران و دیلمان – ابینام از توابع سیاهکل بارش برف را داریم ؛ اما در حال حاضر نیاز به زنجیرچرخ نیست ؛ ولی باید رانندگان  برای  عبور از مسیرهای کوهستانی استان زنجیرچرخ داشته باشند.

وی خاطرنشان  کرد: شهروندان  در چنین شرایط جوی از  تردد های غیر ضروری پرهیز کنند ، اما در صورت ضرورت از سلامت خودروی خود از لحاظ ایمنی  مطمئن شوند؛ ضمن آنکه  مخزن سوخت خودروی شان پر باشد و تجهیزات ایمنی و زمستانه همچون زنجیرچرخ ، آذوقه خشک  و پوشاک گرم همراه داشته باشند.

سرهنگ محمد پور با اشاره به بارش باران در سایر محورهای استان خاطرنشان کرد: در شرایط بارندگی جاده های استان لغزنده است؛ از این رو ، رانندگان سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب را رعایت کنند  و با رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی سفر ایمن را در راه ها برای خود و دیگران رقم بزنند.

نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه سرد و بارشی در این منطقه است که بر این اساس تا روز سه شنبه  هفته جاری  اکثر نقاط استان شاهد تداوم بارندگی ها، وزش باد و در ارتفاعات بارش برف خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.