حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین  با اشاره به اینکه امروز در مسیر گام دوم انقلاب قرار داریم افزود :حتما سلیمانی های زیادی در گام دوم انقلاب مان تربیت و تحویل جهان اسلام خواهیم داد.

وی  با اشاره به اینکه پیروی از خط ولایت فقیه و رهبری تنها راه پیروزی  و اقتدار کشور است افزود:در بحث برجام و مذاکره با دشمنان از همان اول رهبری موضع خودشان را مشخص  و مخالف بودند و الان معلوم شد به حق هم مخالفت داشتند و دشمن اهل مذاکره و گفت و گو نیست.

نماینده ولی فقیه در شهرستان بندر انزلی در جمع مردم لاهیجان گفت:  امروز دشمن با نادانی با این جنایتی که مرتکب شد باعث وحدت بیشتر ملت ما و حتی ملت های مسلمان منطقه شد و در مراسم تشییع پیکر پاک سردار سلیمانی مردم از همه گروه ها و سلایق و طرز تفکر آمده بودند و وحدت خود را به رخ آمریکای جنایتکار کشیدند.

وی تصریح کرد هرجا که دشمن اعم از فتنه ۸۸ تا ۹۸ خواسته به انقلاب و کشور ضربه بزند ملت ما جلوی آن ایستاده و از آرمان های انقلاب و شهیدان دفاع کرده است .

گفت:  دشمن با تمام توان خود در حال تبلیغ بر ضد انقلاب و ارزش های آن است و همواره تمام سعی خود را در جهت نابودی دستاورد های انقلاب و به چالش کشیدن آن انجام داده است ولی ملت ما در مقابل آنها ایستاده و اجازه نداده و نمی دهد که خون شهیدان مان پایمال شود.

حجت الاسلام شمس الدین  به حمله نیروهای سپاه به پایگاه آمریکا در عراق هم اشاره کرد و افزود این فقط یک سیلی بود و انتقامی سخت تر از این در راه خواهد بود و به زودی شاهد برچیده شدن بساط آمریکای جنایتکار از منطقه خاورمیانه خواهیم بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.