سرتیپ دوم پاسدار محمد علی حق بین  با بیان اینکه شهادت سلیمانی ها سبب همدلی می شود  افزود: همه ما حلقه هایی از یک زنجیریم که یکدیگر را در کنار هم تکمیل می کند و آمریکا قدرت حمله به ما را نخواهد داشت و توانمندی های نظامی و منطقه ای ما چندین برابر توان نظامی آنها است .

این مشاور عالی نظامی اظهار داشت :سردار سلیمانی محور وحدت جهان اسلام شد و حتما انتقام او که سرباز محور مقاومت است با سعه صدر گرفته می شود و با رفتن او ، سردار سلیمانی های فراوان در تمامی نیروهای ما راهش را ادامه می دهند .
وی با بیان  اینکه دشمن دچار اشتباه استراتژیک شده است خاطرنشان کرد: آنها فکر می کردند که نقشه های خود را در خاورمیانه می توانند پیاده کنند که خون سلیمانی و ابو مهدی ها باطل کننده همه نقشه هایشان می شود .
وی با اشاره به اینکه داستان خاورمیانه متفاوت است در ادامه تصریح کرد : کسانی که می خواهند از پلکان قدرت  بالا روند می باید در منطقه خاورمیانه با قدرتمندی حضور پیدا کنند که اکنون با جنایتی که آمریکا مرتکب آن شد چند پله پایین آمده است .
مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دشمن در تمامی عرصه ها ما را درگیر کرده و از طریق فرهنگ و دین وارد جنگ شده است تا جوانانی که در دایره دین قرار گرفته اند را از راه به در کند .
سرتیپ حق بین با اشاره به اینکه باید در جذب جوانان در دایره دین کوشا باشیم افزود : سردار سلیمانی در اندیشه و تفکر تابع مکتب اسلام بود و این امر رمز محبوبیتش در بین مردم بود. 
وی در ادامه با اشاره به نزدیکی به انتخابات مجلس شورای اسلامی  افزود: باید در انتخابات با دقت تمام وارد شویم و بطور جمعی فرد اصلح را انتخاب کنیم .
شهرستان صومعه سرا با حدود ۱۳۰ هزار نفر جمعیت سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.