میرشمس مومنی زاده عصر روز چهارشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر شهرستان رشت در فرمانداری اظهار داشت: مسئولان کمیته های ۲۰ گانه دهه مبارک فجر شهرستان رشت، بخشداران و سایر دست اندرکاران به این مهم توجه جدی داشته باشند، ضمن این که محور سخنرانی ها باید انسجام آفرینی و امید بخشی باشد.

وی افزود: افراط و تفریط و یا بداخلاقی های سخنرانان در چنین مراسمی می تواند منشا برخی آسیب های اجتماعی مایه یاس و ناامیدی مردم شود و این مهم باید مورد توجه قرار گیرد .

مومنی زاده در ادامه سخنانش  خاطر نشان کرد: در برگزاری ویژه برنامه های دهه مبارک فجر با توجه به قرارگرفتن اولین سال از گام دوم انقلاب اسلامی، پرداختن به عنصر ولایت و رهبری باید از برنامه های مهم قرار گیرد و دست اندرکاران در کمیته های ۲۰ گانه در برنامه های محوری این مهم را لحاظ کنند.

وی نقش آفرینی آحاد مردم را عامل دیگری در جریان پیروزی انقلاب اسلامی عنوان و با بیان این که آنان باید بیشترین نقش آفرینی را در سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی  و در برنامه های دهه فجر  داشته باشند اضافه کرد: انقلاب اسلامی حاصل کودتای نظامی نبود بلکه حاصل قیام عموم مردم بود، ضمن این که در طول ۴۰ سال گذشته، مردم در عرصه های مختلف نظام نقش بسیار تعیین کننده داشتند.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به حضور فعالانه مردم در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار داشت: مردم صاحب نظام هستند و همه ما به عنوان خدمتگزار، مکلف به تکریم و خدمتگزاری به مردم با تمام توان هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان این که اقتدار نظام ، انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران مدیون شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم است  خاطر نشان کرد: شهیدان نیز در پیروزی انقلاب اسلامی نقش ارزنده ای داشتند که یاد و خاطره همه آنان را گرامی می داریم.

مومنی زاده ادامه داد: جوانان امروز، به عنوان آینده سازان نظام مقدس جمهوری اسلامی، در جریان دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی نبودند اما آینده نظام و کشور بر دوش آنها است، بنابر این در برنامه های ایام دهه فجر باید به آنان توجه شود.

وی با بیان این که دهه فجر فرصتی مناسب برای بیان خدمات و دستاوردهای نظام و دولت است، خاطر نشان کرد: مردم باید در جریان دستاوردها و خدمات نظام و دولت قرار گیرند، بنابراین در ایام  دهه مبارک فجر به این مهم نیز توجه شود. 

مومنی زاده بیان داشت: با برنامه ریزی ها، برای برگزاری مراسم  مختلف در دهه مبارک فجر در شهرستان رشت، هر روز به یکی از بخش های تابعه شهرستان اختصاص می یابد و مبدا حرکت نیز از فرمانداری است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.