سید جلال سیدمحمدی در پایان مرحله سوم رزمایش ۳۶ ساعته گردان بیت‌المقدس صومعه سرا باعنوان دفاع آبی وخاکی در تالاب سیاه درویشان افزود : بسیجیان در این رزمایش نشان دادند برای دفاع از امنیت و استقلال کشور در برابر دشمنان خارجی و حفظ وحدت و انسجام ملی در منازعات داخلی همواره با اقتدار و ایمان راسخ ایستادگی خواهندکرد.
وی برگزاری چنین رزمایش‌هایی را عامل تثبیت و تداوم اقتدار نظام دانست و اظهارداشت : ضمن آمادگی در برابر تهدیدات ، زمینه تقویت قدرت و همدلی و همراهی مردم و اجزا مختلف نظام و کشور بیش از پیش فراهم می شود.

فرمانده سپاه شهرستان صومعه سرا هم گفت  : رزمایش الی‌بیت المقدس جلوه‌ای از توان بالای نظامی، دفاعی و رزمی نیروهای مردمی بسیج به شمار می‌رود.

سرهنگ سیدحسن حسینی با اشاره به اینکه اقتدار و امنیت بی‌نظیر ایران اسلامی رامدیون خون شهدا هستیم افزود : امروز باید با تقویت توان نظامی در مسیر تداوم این راه عزتمند حرکت کنیم.
وی بیان کرد: ملت ایران مسیر عزت و اقتدار خود را با تاسی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و حفط روحیه ایثار و شهادت‌طلبی ادامه می‌دهد .
به گزارش ایرنا ،  رزمایش ۳۶ ساعته گردان بیت‌المقدس در سه مرحله  ۲۱ و ۲۸ آذرماه و ۵ دیماه به ترتیب به عنوان نجات و مردم یاری، دفاع آبی و خاکی (کوی وبرزن )در شهرستان صومعه‌سرا برگزار شد بسیجیان در این مرحله با سه گروه فرضی تکفیری وداعشی که قصد ورود به منطقه مسکونی را از مسیر آبی داشتند به مبارزه پرداختند وبعد انجام عملیات دفاعی تعقیب و گریز آنها را در محل اختفایشان دستگیر و مهمات و اسلحه آنهارا کشف و ضبط کردند .
شهرستان صومعه سرا با حدود ۱۳۰ هزار نفر جمعیت سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است که در دوران دفاع مقدس و در هشت سال جنگ تحمیلی ۵۴۰شهید به انقلاب اسلامی تقدیم‌ کرد

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.