در جریان این رقابت ها و در بازی های انجام شده ، تیم های فوتبال نوجوانان سپیدرود رشت و اتحاد آبکنار بندرانزلی به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم فوتبال نوجوانان سپیدرود رشت با نتیجه سه بر صفر برابر حریفش به برتری رسید تا به مکان دوم جدول رده بندی صعود کند.

همچنین در دیگر بازی برگزار شده این رقابت ها ، تیم های فوتبال نوجوانان الماس اسالم تالش و شهرداری فومن که به ترتیب در مکان های اول و دوم جدول قرار داشتند رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم فوتبال نوجوانان الماس اسالم تالش با نتیجه دو بر یک حریفش را مغلوب کرد تا همچنان صدرنشین این رقابت ها باشد. 

همچنین در سایر بازی های برگزار شده ، تیم فوتبال نوجوانان خزر لنگرود  با نتیجه یک بر صفر برابر بنیادکار پره سر به برتری دست یافت و تیم فوتبال نوجوانان فراز لاهیجان نیز با نتیجه دو بر یک تیم شهرداری خمام را شکست داد.

در دیگر بازی حساس هفته پانزدهم لیگ نوجوانان گیلان نیز، تیم های فوتبال نوجوانان آینده سازان سیاهکل و دخانیات گیلان مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت تیم فوتبال نوجوانان آینده سازان سیاهکل با نتیجه دو بر یک حریفش را مغلوب کرد.

اما در پرگل ترین بازی هفته پانزدهم رقابت های فوتبال لیگ نوجوانان گیلان ، تیم های پرسپولیس رشت و کشاورز املش به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم فوتبال نوجوانان کشاورز املش با نتیجه سه بر یک حریف خود را شکست داد.

در جدول رده بندی این رقابت ها  و تا پایان هفته پانزدهم لیگ نوجوانان گیلان، تیم الماس اسالم تالش با کسب ۳۶ امتیاز به روند صدرنشینی خود ادامه داد، سپیدرود رشت با ۳۱ امتیاز در رتبه دوم قرار گرفت و تیم فوتبال نوجوانان شهرداری فومن نیز با ۳۰ امتیاز در مکان سوم قرار دارد.

در رقابت های فوتبال لیگ نوجوانان باشگاه های استان گیلان، ۱۲ تیم در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.