تعداد ۱۶۵ نفر از دانش آموزان از ۳۴ منطقه اموزش و پرورش استان گیلان در این دوره از مسابقات در مسیر ساحل امیرکیاسر تا طرح سالمسازی دریای شهر بندرکیاشهر شرکت داشتند.

دانش آموزان شرکت کننده در این دو صحرانوردی  ، در سه رده ابتدایی به طول دو و  نیم کیلومتر ، اول متوسطه به طول ۴ کیلومتر و متوسطه دوم بطول ۵ کیلومتر با هم به رقابت پرداختند.

رییس اداره آموزش و پرورش بخش بندرکیاشهر در پایان این مسابقات به خبرنگار ایرنا گفت: در پایان این مسابقات دو صحرانوردی ، در رده ابتدایی سید ابوالفضل سعید لولایی از بندرکیاشهر ، شهاب اکبری از تالش و محمد جواد سفردوست از شفت مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

ناصر رحیمی نژآد افزود: در رده متوسطه اول نیز آرمین اکبری ، مهدی اسدزاده و احسان پورحبیبی از تالش مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند ضمن آنکه در رده متوسطه دوم  امیرحسین صوری از ناحیه ۱ رشت مقام اول را کسب کرد و  محمد معین اردجانی از رضوانشهر و محرم موج پور دوم و سوم شدند.

وی توسعه ورزش و ایجاد نشاط در بین دانش آموزان را از اهداف برگزاری این مسابقات عنوان و تصریح کرد: در قسمت تیمی این رقابت ها و در رده ابتدایی نیز  تیم های تالش ، لاهیجان و ناحیه ۲ به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند ، ضمن آنکه در رده متوسطه اول تالش اول شد و رضوانشهر و ماسال به مقام های دوم و سوم دست یافتند.

به گفته رحیمی نژاد تیم های تالش ، رضوانشهر و خشکبیجار در رده متوسطه دوم این مسابقات مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

 در  پایان این مسابقات ،  طی آیینی و با حضور جمعی از مسئولان آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان استان و شهرستان از نفرات اول تا سوم هر رده و همچنین تیم های برتر با اهدای لوح و جوایزی تجلیل شد.

بخش بندرکیاشهر در شرق استان گیلان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.