این دیدار عصر یکشنبه با قضاوت حسین گنج خانی، کریم محبی و مهران مصطفوی از استان زنجان در ورزشگاه وحدت آستارا ترتیب یافت و نیمه اول با نتیجه یک بر یک خاتمه یافت و در نیمه دوم، سرمربی تیم قزوین در اعتراض به ثمر رسیدن گل دوم شهرداری از روی نقطه پنالتی، بازیکنان خود را بیرون کشید و بازی با گل تیم قزوین در دقایق پایانی مساوی شد.

بعد از پایان بازی، جمعی از تماشاگران تیم شهرداری آستارا در اعتراض به گل دوم تیم کاسپین قزوین وارد زمین شدند اما با حضور نیروی انتظامی و اعضای هیات فوتبال این شهرستان، از برخورد فیزیکی آنها با داور بازی جلوگیری شد.

 گل های تیم شهرداری آستارا را حسین آفرین زاد در دقایق ۲۲ و ۶۷ و گل های تیم قزوین را وحید علی اوسط و میلاد نجفی به ترتیب در دقایق ۴۵ و ۹۴ به ثمر رساندند.

تیم شهرداری آستارا در نیم فصل نخست این مسابقات ۶ برد، ۲ باخت و سه مساوی کسب کرد و با ۲۱ امتیاز در رده چهارم گروه خود قرار گرفت و در نخستین بازی نیم فصل دوم در روز ۲۲ دی ماه میزبان مس نوین کرمان خواهد بود.

باشگاه فوتبال شهرداری آستارا برای حضور موفق در لیگ دسته دوم کشور، با حسن اشجاری بازیکن سابق تیم ملی به عنوان سرمربی، قرارداد همکاری بسته است و در مسابقات لیگ دسته دوم کشور، ۲۸ تیم در ۲ گروه ۱۴ تیمی رقابت می کنند و آستارا برای نخستین بار در این رقابت ها حضور دارد.

 بندر مرزی آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع و سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در این شهرستان ساماندهی شده است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.