سرهنگ فردین عباس زاده روز دوشنبه در نشست اعضای بسیج رسانه در سپاه آستارا بیان کرد: برگزاری پرشور و توام با بصیرت انتخابات، موجب شکست توطئه های استکبار جهانی و حامیان منطقه ای آنها می شود.

وی ادامه داد: انتخابات سالم ، پرشور و قانونمند زمینه وحدت و یکدلی مردم را فراهم می کند و سدی محکم در برابر دسیسه های استکبار جهانی و دشمنان نظام است.

وی اظهار کرد: سپاه در انتخابات در راستای تبیین منویات امام (ره) و مقام معظم رهبری و معرفی معیار نامزد و مجلس اصلح فعالیت سیاسی و فرهنگی خواهد داشت اما فرد، جریان یا گروه خاصی را معرفی نخواهد کرد.

عباس زاده گفت: سپاه ناحیه آستارا با همکاری نیروهای بسیج با هر گونه خرید و فروش آرا در روز انتخابات برخورد خواهد کرد و صیانت از آرا و برقراری امنیت انتخابات از وظایف این نهاد است.

جانشین فرمانده سپاه آستارا افزود: خلق حماسه های اقتصادی، نظامی، سیاسی و ورزشی فقط با همت روز افزون جوانان و مردم ولایتمدار امکان پذیر است تا قله های افتخار را کسب کرده و کشور را به عمران و آبادانی سوق دهیم.

وی از حماسه هشت سال دفاع مقدس به عنوان یک گنج ماندگار یاد کرد و افزود: بسیجیان با نمایش شجاعت، ایثار و فداکاری اجازه ندادند یک وجب از خاک مقدس ما به دست دشمن بیفتد و نمونه بارز آن، خلق حماسه سوم خرداد و آزادی سازی خرمشهر بود.

وی ادامه داد: بسیج در جبهه های علمی و جنگ اقتصادی باید مقتدرانه پیش برود تا توطئه های دشمنان شکست بخورد و رساندن صدای حق طلبی، دفاع از مظلومان و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن از وظایف رسانه های گروهی است.

۳۰ آبان تا ششم آذرماه هفته بسیج است و دفترهای خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، صدا و سیما و خبرنگاران خبرگزاری های مطرح کشور، در آستارا فعال هستند.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و از یک کرسی در مجلس شورای اسلامی برخوردار است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.