این دیدار عصر یکشنبه با قضاوت وحید زمانی، فرزین بایزیدی و امیر غفوری از استان های چهارمحال و بختیاری و آذربایجان غربی در ورزشگاه وحدت آستارا ترتیب یافت و تمامی گل های این بازی در نیمه نخست به ثمر رسید.

 گل های تیم شهرداری آستارا را ابراهیم بزرگی دقیقه شش و علی یحیی زاده دقیقه ۱۳ و تک گل تیم کارون اروند خرمشهر را علی جراح در دقیقه ۲۱ به ثمر رساندند و این بازی در شرایط مطلوب و بدون هر گونه حاشیه برگزار شد.

تیم شهرداری آستارا تا کنون در این مسابقات شش برد، دو باخت و یک مساوی کسب کرده و با ۱۹ امتیاز در رده سوم گروه خود قرار گرفته است و در هفته یازدهم لیگ دسته دوم کشور، مهمان تیم آوالان کامیاران خواهد بود.

باشگاه فوتبال شهرداری آستارا برای حضور موفق در لیگ دسته دوم کشور، با حسن اشجاری بازیکن سابق تیم ملی به عنوان سرمربی، قرارداد همکاری بسته است. 

در مسابقات لیگ دسته دوم کشور، ۲۸ تیم در قالب ۲ گروه ۱۴ تیمی رقابت می کنند و آستارا برای نخستین بار در این رقابت ها حضور دارد.

 بندر آستارا شهرستانی مرزی با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع و سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در آن ساماندهی شده است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.