در این دوره از رقابت ها ، ۱۰ تیم از شهرهای مختلف استان گیلان حضور دارند که در دو گروه پنج تیمی به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که در نهایت دو تیم برتر هر گروه به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها راه می یابند.

در بازی های انجام شده از هفته اول این رقابت ها نیز تیم های والیبال کانون علیزاده خشکبیجار و وحدت رودسر به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم والیبال وحدت رودسر در یک دیدار نزدیک با نتیجه سه بر دو حریفش را  شکست داد.

در دیگر بازی برگزار شده این رقابت ها ، تیم های والیبال رستوران شاندیز سیاهکل و پاسارگاد رضوانشهر به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم والیبال رستوران شاندیز سیاهکل با نتیجه سه بر یک برابر حریف خود به برتری رسید تا این تیم نیز رقابت های لیگ گیلان را با پیروزی آغاز کند.

همچنین در سایر بازی های برگزار شده از هفته اول این رقابت ها ، تیم والیبال سفیر ماسال با نتیجه سه بر یک برابر تیم والیبال شهرداری تالش به برتری دست یافت و تیم والیبال شهرداری املش نیز موفق شد با نتیجه سه بر دو برابر تیم مدرن سازه کیاشهر به پیروزی برسد.

تیم های والیبال بخشداری کوچصفهان و چای رفاه لاهیجان نیز دیگر تیم های حاضر در رقابت های والیبال قهرمانی لیگ برتر بزرگسالان مردان استان گیلان هستند که در هفته اول این مسابقات با قرعه استراحت روبرو شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.