محمد باقر نوبخت عصر پنجشنبه در جریان بازدید از پروژه در حال ساخت کتابخانه مرکزی رشت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی شرایطی دارد که می باید فصل به فصل پیشرفت کار گزارش داده شود .
وی اظهار داشت: اگر امکان بهره برداری این پروژه تا پایان سال آینده وجود داشته باشد منابع مالی آن تامین می شود مشروط بر اینکه شرمنده اصحاب رسانه نشویم.
وی ادامه داد: نتیجه و تصمیم نهایی در ارتباط با پروژه یادشده امشب در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان در رشت اعلام می شود.
ساخت کتابخانه مرکزی رشت از ۱۵ سال گذشته آغاز شده و تاکنون با هزینه هشت میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان به ۵۲ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده و برای تکمیل بدون تجهیزات آن به ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
در مجموع ۹۹ باب کتابخانه شامل ۸۲ باب کتابخانه نهادی، ۱۶ باب کتابخانه مشارکتی و یک باب کتابخانه مستقل در گیلان فعال است و بیش از ۷۰ هزار نفر عضو این کتابخانه ها هستند.
یک هزار واحد مسکن مددجویی امروز در گیلان بطور همزمان  در تولم شهر صومعه سرا  با حضور محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به بهره برداری رسید.
 افتتاح ساختمان دانشکده جدید کشاورزی ، کلنگ زنی زورخانه رشت در مجموعه ورزشی شش هزار نفری ، بازدید از کتابخانه مرکزی رشت و شرکت در جلسه اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه های سفر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به گیلان است.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.