به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در خطبه های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه در مصلای آستارا افزود: بیانیه برخی کشورهای اروپایی در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل علیه کشور ما، نشانگر هراس آنها از قدرت ایران است.

وی اظهار کرد: کشورهای اروپایی، حمله به تاسیسات نفتی عربستان را به ایران نسبت داده و به جنایت خود در یمن با حمایت آل سعود ادامه می دهند و این، ظلم علیه انسان های بی گناه است.

وی بیان کرد: اروپایی ها برای رفع تحریم ها خواستار کاهش نفوذ منطقه ای ایران شدند و این امر هراس آنها از قدرت نظامی ما را نشان می دهد و مسئولان باید، جواب اقدامات استکبار جهانی را بدهند.

خطیب جمعه آستارا به دیدار رهبر معظم انقلاب با نمایندگان مجلس خبرگان اشاره کرد و گفت: توکل بر خدا، ایستادگی و توجه به جوانان انقلابی، لازمه پیشرفت است و جریان های سیاسی، حول محور ولایت باشند.

حافظ نیا از برخی مدیران و کارمندان سهل انگار در خدمت به ملت گلایه کرد و مسئولان و کارکنان اداره ها را به احساس مسئولیت بیشتر در قبال مردم و انگیزه خدمات رسانی مضاعف توصیه کرد.

سرهنگ جهانبخش آرمان فرمانده سپاه آستارا نیز پیش از خطبه های نماز جمعه به مناسبت هفته دفاع مقدس، با مقایسه توان نظامی ایران در آغاز جنگ تحمیلی با امروز، بر حفظ وحدت و تلاش برای اقتدار بیشتر کشور در برابر دشمنان تاکید کرد.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

۷۱۰۵ / ۷۱۲۴     

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.