به گزارش خبرنگار ایرنا در این دوره از رقابت ها ، ۸۱ ورزشکار پسر این رشته از استان های مختلف کشور حضور دارند که در رده سنی زیر ۱۵ سال در سالن اختصاصی اسکواش مجموعه ورزشی یادگار امام رشت با هم به رقابت می پردازند.

ورزشکاران شرکت کننده در این دوره از رقابت ها ، در دو رده سنی زیر ۱۳ سال و زیر ۱۵ سال حضور دارند که در دو بخش مسابقات انفرادی و مسابقات تیمی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

در روز اول این رقابت ها، ورزشکاران حاضر در بخش انفرادی با هم رقابت می کنند که در بازی های انجام شده از دور اول این مسابقات و در دیدارهای رده های سنی زیر ۱۳ سال و زیر ۱۵ سال، ورزشکارانی از استان های گیلان، اصفهان و تهران برابر حریفان خود به برتری رسیدند.

دومین دوره رقابت های اسکواش المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور به مدت چهار روز در مجموعه ورزشی یادگار امام رشت برگزار می شود که در نهایت نفرات و تیم های برتر این مسابقات معرفی خواهند شد.

در اولین دوره رقابت های اسکواش المپیاد استعدادهای برتر کشور در بخش پسران که سال گذشته در اصفهان برگزار شده بود، گیلان در بخش تیمی پس از تیم میزبان مقام نایب قهرمانی را کسب کرد و در بخس انفرادی نیز دانیال حسین زاده ورزشکار این تیم موفق به کسب مدال نقره و عنوان نایب قهرمانی کشور شده بود.

۷۲۸۵/۲۰۰۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.