به گزارش خبرنگار ایرنا، جایگاه سوخت عطایی در روستای آتشگاه بخش مرکزی، با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان به بهره برداری رسید، آسفالت راه روستایی روستای لچه گوراب، به طول سه هزار و ۶۰۰ متر و با اعتبار ۸۵۰ میلیون تومان افتتاح شد.

افتتاح راه روستایی روستای منگوده، با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان و به طول سه و نیم کیلومتر از دیگر پروژه های بخش مرکزی شهرستان رشت در سومین روز هفته دولت است.

باشگاه چمن مصنوعی صدرا، به مساحت یک هزار و ۵۵۰ مترمربع و با هزینه ای بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی، در روستای گوراب بخش مرکزی افتتاح شد.

 کارگاه صنایع دستی تندیس، در روستای خاجان چهاردانگ بخش مرکزی، با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان و پروژه روشنایی معابر و بلوار روستای مبارک آباد با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان و پروژه روشنایی معابر و بلوار روستای مبارک آباد با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان نیز امروز (دوشنبه) به بهره برداری رسید.

 باشگاه سوارکاری با هزینه ۱۰ میلیارد ریال، در روستای کفترود پیربازار رشت به بهره برداری رسید، این پروژه از طریق بخش خصوصی تامین اعتبار شده و برای چهار نفر فرصت شغلی ایجاد کرده است.

در هفته دولت امسال، ۶۱۵ طرح و پروژه با هزینه کرد ۳۷۳ میلیارد تومان در بخش های مختلف شهرستان رشت افتتاح و به بهره برداری می رسد.

از دوم تا هشتم اردیبهشت هفته دولت نام گرفته است.

۷۲۸۶ /6030

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.