به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در خطبه های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه در مصلای آستارا افزود: قوه قضائیه در چند ماه گذشته با قوت وارد عمل و میدان کار شده است و در این راستا نباید هیچ گونه اغماضی وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: نظارت بر عملکرد دستگاه های اجرایی برای جلوگیری از تشکیل کانون های فساد، باید در دستور کار قرار گیرد و این کار مهم با جدیت و بدون وقفه ادامه داشته باشد.

وی با گرامیداشت هفته دولت، گفت: تحقق آرمان های انقلاب اسلامی، حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی و التزام عملی به شعارهای انقلاب از شاخص های دولت های جمهوری اسلامی ایران است.

حافظ نیا بیان کرد: عمل به شیوه نامه اجرای اقتصاد مقاومتی و توجه به تولید ملی با هدف اشتغالزایی و رونق اقتصاد، باید در دستور کار دستگاه های متولی قرار گیرد.

امام جمعه آستارا گفت: سایه اقتدار ایران بر سر آمریکا و انگلیس افتاده و امروز، نظام جمهوری اسلامی ایران باعث هراس دشمنان در منطقه شده است.

وی با تبریک روز خانواده، افزود: الگوگیری از سیره ائمه اطهار برای قوام کانون خانواده ها و در نهایت مصونیت جامعه از هر گونه آسیب، باید مورد توجه والدین باشد.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

۷۱۰۵ / ۷۱۲۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.