مسئول روابط عمومی هیات کاراته استان گیلان روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در جریان این رقابت ها که در بخش بانوان و در سبک شوتوکان ikd  برگزار شد، کاراته کاران گیلانی توانستند ۱۳ مدال طلا ، پنج مدال نقره و سه مدال برنز کسب کنند.

سیدفرهاد فقیه زاده افزود: بر این اساس و در مسابقات بخش کاتا ، زینب دست افشان از گیلان مدال طلا، فاطمه انام پور و مریم شناو دیگر کاراته کاران این استان نیز موفق به کسب مدال نقره رقابت های بین المللی کاراته سبک شوتوکان ikd یزد شدند.

وی ادامه داد: همچنین زینب دست افشان ، زینب بی آزار ، پونه زاهدی ، مهسا عبدالهی ، سوگند زیرجد، زهرا مهدی پور، مبینا شریفی ، تارا رستمی ، مهیا عباسی ، ثنا احمدنژاد ، سیده سارا موسوی و مهدیه احمدی همگی از استان گیلان در بخش مبارزه با غلبه برابر تمامی رقبای خود مقام قهرمانی و مدال طلا را کسب کردند.

وی بیان کرد: معصومه انوری و سوگند زبرجد دیگر کاراته کاران گیلانی حاضر در مسابقات بین المللی شوتوکان بودند که در بخش مبارزه موفق به کسب مدال نقره و عنوان نایب قهرمانی شدند ، زهرا رضایی ، نازنین سعادتی فر و ملیسا رنجبر از گیلان نیز مقام سوم و مدال برنز این دوره از مسابقات را تصاحب کردند.

در رقابت های کاراته بین المللی سبک شوتوکان ikd که در یزد برگزار شد ، حدود یک هزار و یکصد کاراته کار از ایران و کشورهای افغانستان، پاکستان ، نپال و تاجکستان حضور داشتند که در بخش بانوان در دو قسمت کاتا و مبارزه و در رده های سنی مختلف با هم به رقابت پرداختند.

۷۲۸۵ / ۲۰۰۷/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.