به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد عصر چهارشنبه در دومین مراسم سالگرد شهادت شهید مدافع حرم مرتضی حسین پور در گلزار شهدای سیدعلی کیا شهر شلمان از توابع شهرستان لنگرود در شرق استان گیلان افزود: مدیران کشور تصمیم گرفته اند منابع حاصل از فروش نفت را صرف تولید ، اشتغال و خلق ثروت کنند تا با فراهم کردن رشد اقتصادی، دغدغه جوانان ایرانی را رفع شده و کشاورزان نیز برای تولید و فعالیت مشکلی پیش روی خود نبینند.

وی با اشاره به توطئه های دشمنان ادامه داد: مسئولان برای قطع وابستگی بودجه به نفت، اراده کرده تا هزینه های کشور را کاهش دهند و منابع حاصل از فروش نفت را در راه سرمایه گذاری برای نسل های آینده به کار گیرند.

امام جمعه موقت تهران تنها راه اقتدار و عزت ملت ایران را الگوگیری از شهدا دانست و تصریح کرد: امروز دشمنان می بینند هر روز به عزت و اقتدار ملت ایران افزوده می شود و آنان در مقابل ایستادگی ملت، ناامید شده و در همه صحنه ها خود را شکست خورده می بینند.

وی سرمایه های ایران اسلامی را شخصیت ها و فرزندان برومند کشور که تحت مکتب متعالی انقلاب تربیت شده اند، خواند و افزود: اگر دشمنان در جنگی نابرابر و با همه توان در میدان حاضر شده اند، به این دلیل است که ملت ایران را در مسیر عزت و اقتدار مشاهده می کنند چراکه امروز تولیدات ما ارزش واقعی خود را به دست آورده و چای و ابریشم دو محصول مهم کشاورزی گیلان، با همت کشاورزان و نیز پرداخت نشدن یارانه واردات، در حال رونق گرفتن هستند.

وی در خاتمه سخنانش به ابعاد شخصیتی شهید حسین پور اشاره و اضافه کرد: این شهید، نمونه ای از جوانان تربیت شده دینی در کشور بود که در مقابل دشمنان اسلام ایستاد و البته تحت فرماندهی او، فرزندان شجاع بسیاری تربیت شدند.

شهید مدافع حرم مرتضی حسین‌پور شلمانی معروف به حسین قمی فرمانده نابغه قرارگاه حیدریون سوریه ، در ۱۶مرداد سال ۹۶ در شهر دیرالزور به درجه رفیع شهادت نائل آمد و از سوی فرمانده وقت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۹۷ به عنوان شهید نمونه کشور انتخاب شد.

۶۰۲۹/۲۰۰۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.