به گزارش خبرنگار ایرنا، رئیس سازمان آتش نشانی بندرانزلی روز چهارشنبه در این مراسم اظهار کرد: این تشک ساخت کشور کره و در ابعاد ۴۸ متر مربع (۶در۸ متر)دارای دو فن و با قابلیت سقوط افراد تا ارتفاع ۴۵ متر و برای ساختمان های تا ۲۰ طبقه قابلیت بهره برداری دارد.

مهرداد رضاپور با اشاره به هزینه ۶۵۲ میلیون تومانی برای تجهیز سازمان آتش نشانی بندرانزلی  از سوی شهرداری افزود: ۳۵۲ میلیون تومان از این میزان اعتبار برای خرید تشک نجات، شش دستگاه تنفسی برای آتش نشانان به همراه دستگاه شارژ برای پر کردن سیلندر های اکسیژن و همچنین پمپ هیدرولیک برای نجات جان مصدومان در عملیات های رهاسازی تخصصی ماموران آتش نشانی و تیم واکنش سریع در تصادفات جاده ای و از محل اعتبارات دولتی هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه ۳۰۰ میلیون تومان از هزینه های انجام شده از محل اعتبارات درآمدهای سازمان آتش نشانی بندرانزلی بوده، ادامه داد: ست کامل تجهیزات ایمنی فردی از جمله لباس ضد حریق ، کلاه ایمنی ، چکمه مخصوص آتش نشانان و دستکش ضد حریق برای ۴۰ آتش نشان و همچنین دستگاه توربوفن برای تخلیه دود در حریق های ساختمانی نیز خریداری و به تجهیزات آتش نشانی شهرستان بندرانزلی اضافه شده است.

وی یادآور شد:  عملیات بازسازی کامل سه خودروی آتش نشانی با کمترین هزینه توسط آتش نشانان بندرانزلی و با همکاری نیروهای فنی سازمان حمل و نقل شهرداری انزلی انجام و به ناوگان آتش نشانی اضافه شد.

رضاپور همچنین  با اشاره به ادامه روند ساخت ایستگاه شماره ۲ آتش نشانی در کلویر بندرانزلی گفت: با توجه به افزایش ساخت و ساز ساختمان های بلند مرتبه در سطح شهر و لزوم خدمات رسانی به شهروندان در همه وضعیت بحرانی و حریق و حوادث در تلاش برای تامین اعتبار جهت خرید خودروی آتش نشانی مجهز به نردبان هیدرولیک برای ناوگان سازمان آتش نشانی بندرانزلی هستیم .

بندر انزلی در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده و ۷۰ آتش نشان در این شهر ساحلی به شهروندان خدمت رسانی می کنند.

۷۴۷۱/۲۰۰۷/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.