نعمت یاورپور روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اغلب رانندگان کامیون ها و تریلی هایی که به واردات و صادرات و نقل و انتقال کالاها مشغول هستند، کامیون ها و تریلی های خود را در داخل محلات و معابر عمومی شهر لوندویل آستارا پارک می کنند و این امر موجب مشکل تردد شهروندان و گلایه آنها شده است.

وی ادامه داد: رانندگان کامیون ها و خودروهای سنگین باید طبق قانون، وسایل نقلیه خود را در خارج از شهر پارک کنند تا تعدد وسایل نقلیه سنگین، چهره شهر و حقوق شهروندی را پایمال نکند.

وی افزود: پارکینگ های مشخص و تعریف شده در خارج از محلات شهرها، امنیت خودروها را تامین و تضمین می کنند و به رانندگان توصیه می شود وسایل نقلیه سنگین خود را به پارکینگ منتقل کنند.

شهردار لوندویل با اشاره به گذر محور پر تردد آستارا به تالش از مرکز این شهر، از پلیس راهور، راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی خواست در انتقال خودروهای سنگین از محلات به خارج از شهر همکاری کنند.

مجید لطافتی رئیس شورای اسلامی شهر لوندویل نیز گفت: روغن و گازوئیل کامیون ها و تریلی های پارک شده در محلات شهر، معابر عمومی را آلوده می کند و حدود ۵۰ کامیون در نواحی مختلف شهر مشاهده می شود و به رانندگان و مالکان آنها توصیه می شود، با انتقال خودروهای خود به خارج از شهر، با شهرداری و شورای اسلامی همکاری کنند.

بخش لوندویل شهرستان آستارا با ۱۴۸ کیلومتر مربع مساحت و ۲۲ هزار نفر جمعیت در امتداد محور مواصلاتی آستارا به تالش قرار دارد و از سال ۱۳۸۰ به عنوان بخش معرفی شده است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در دو بخش مرکزی و لوندویل، در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.
۷۱۲۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.