به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن رستم زاد روز جمعه در بازدید از این روستاها گفت: دهیاری و شورای اسلامی این روستاها بهسازی راه را خواستار هستند و باید دستگاه های متولی در این راستا مشارکت کنند.
وی افزود: راه میه کومه، سلی و گونش به غیر از استفاده روستائیان، با توجه به وجود آبشاری زیبا در مسیر آن نقش مهمی در توسعه گردشگری دارد و بهسازی آن برای درآمدزایی و اشتغال روستائیان ضروری است. 

رستم زاد،  بهره مندی از سرمایه های موجود را از برنامه های جدی دولت در استان گیلان و شهرستان آستارا برای اقتصاد گردشگری دانست و از حمایت از طرح های گردشگری روستائیان و پرداخت تسهیلات بانکی به آنها خبر داد. 

فرماندار آستارا بیان کرد: روستاهای آستارا شرایط اجرای طرح های بوم گردی را دارند، اما مهمترین خلا در این زمینه نبود آموزش روستاییان است و باید در این راستا کار شود. 

وی ادامه داد: تامین برق روستای میه کومه نیز مورد درخواست اهالی قرار گرفته بود و تا پایان امسال مشکلات راه و برق آن برطرف خواهد شد.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در ۲ بخش و ۶۲ روستا، در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است. 

۷۱۰۵ /6030

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.