فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا در نشست صمیمی با پیشکسوتان فوتبال شهرستان اظهار داشت: برای رشد و توسعه جامعه باید از تجربه ارزنده پیشکسوتان بهره مند شد.

به گزارش ایلنا از استارا، حسن رستم‌زاد فرماندار آستارا بیان کرد: باید از ظرفیت پیشکسوتان فوتبال آستارا در راستای تقویت تیم‌های پایه شهرستان به خوبی استفاده شود و در این راستا اختصاص زمین برای پیشکسوتان این رشته در شهرستان را با مشارکت اداره کل راه و شهرسازی گیلان پیگیر هستیم.

وی ادامه داد: جهت ایجاد و توسعه زمین‌های ورزشی فوتبال در شهرستان با توجه به وجود استعدادهای بالا و نیز تیم های شایسته و فنی اداره ورزش و جوانان و دستگاه های اجرایی مرتبط همت و پیگیری ویژه داشته باشند.
  رستم زاد افزود: آغاز عملیات نصب چمن مصنوعی ورزشگاه وحدت و موافقت اداره کل ورزش و جوانان گیلان با ایجاد پنج زمین ورزشی در روستاهای آستارا از جمله اقدامات مهمی است که انجام شده است.   وی اضافه کرد: طرح چمن مصنوعی فوتبال تا تیرماه امسال به بهره برداری خواهد رسید و پنج میلیارد ریال اعتبار نیز برای راه اندازی پیست تارتان در ورزشگاه وحدت آستارا اختصاص یافته است.   وی بیان کرد: ظرف سه ماه گذشته 13 مدیر کل استانی به شهرستان آستارا در جهت دستور استاندار محترم و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی استانداری با هدف بازدید های میدانی و هماهنگی بیشتر ادارات کل با دستگاه های شهرستانی و رفع مشکلات در بازه زمانی کوتاه سفر کرده اند.   وی یادآور شد: مسائل حوزه ورزش نیز با جدیت پیگیری می شود و زیرساخت های ورزش این شهرستان به دلیل داشتن تیم های فوتبال در لیگ های دسته دوم و سوم کشور باید توسعه پیدا کند.   فرماندار آستارا گفت: دستگاه های اجرایی نیز در حد توان خود باید به پویایی برنامه های ورزشی و تقویت امکانات در این حوزه کمک کنند و شهرستان آستارا به لحاظ برخورداری از موقعیت ممتاز فرهنگی و اقتصادی باید به جایگاه حقیقی خود در ورزش نیز دست پیدا کند.   رستم زاد ارائه طرح های جدید در برنامه های ورزشی را خواستار شد و اظهار کرد: هیات های ورزشی نیاز به تحول دارند و نوع رویکردها در هدایت هیات ها باید به سمت خلاقیت باشد.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.