آیت کاظم زاده غروب شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: علاوه بر گوشت منجمد و شکر با قیمت دولتی ؛ مرغ گرم و برنج نیز در این نمایشگاه عرضه می شود.
وی قیمت عرضه گوشت منجمد را در این نمایشگاه کیلویی 31 هزار تومان ، شکر دولتی را سه هزار و 600 تومان ، برنج تایلندی کیسه 10 کیلوگرمی را 46 هزار تومان و برنج هندی 10 کیلوگرمی را 72 هزار تومان عنوان و بیان کرد: مرغ منجمد گرم نیز توسط غرفه شرکت سپید ماکیان در این نمایشگاه عرضه می شود که این محصول امروز ( شنبه) با قیمت کیلویی 10 هزار و 500 تومان عرضه شد.
به گزارش ایرنا، گوشت گرم در حال حاضر در بازار رشت کیلویی 85 تا 90 هزار تومان و شکر هشت هزار و 500 تا 9 هزار تومان عرضه می شود.
کاظم زاده همچنین با اشاره به گشایش نمایشگاه ضیافت در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان افزود: این نمایشگاه در فضایی به مساحت 900 متر مربع در قالب 70 غرفه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان واقع در چهار کیلومتری جاده رشت - تهران برپا شده است.
وی تصریح کرد: اقلام مصرفی ماه مبارک رمضان از جمله حبوبات ، خرما، رشته خشکار محلی ، آش و محصولاتی همچون زیتون، خشکبار، ادویه جات و صنایع دستی از دیگر محصولاتیست که در این نمایشگاه عرضه می شود.
کاظم زاده تخفیف اقلام کالاهای غیر نرخ مصوب را 10 تا 15 درصد کمتر از قیمت بازار عنوان کرد.
وی یادآور شد: نمایشگاه ضیافت از 13 تا 23 اردیبهشت ماه جاری از ساعت 16 تا 22 برای بازدید عموم در محل نمایشگاه های بین المللی گیلان در رشت دایر است.
7296/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.