به گزارش خبرنگار ایرنا محسن آهنی روز شنبه در حاشیه توزیع میوه شب عید در محوطه اداره تعاون روستایی آستارا گفت: 30 تن سیب و پرتقال تا پایان سال جاری در اداره های تعاون روستایی شهرهای آستارا و لوندویل توزیع می شود و بازرسان اتاق اصناف و صنعت، معدن و تجارت به نحوه عرضه آن نظارت می کنند.
وی اضافه کرد: در مرحله نخست 6 تن سیب به قیمت کیلویی 64 هزار ریال و پنج و نیم تن پرتقال به قیمت هر کیلوگرم 35 هزار ریال در بین شهروندان توزیع می شود و خوشبختانه مورد استقبال قرار گرفته است.
وی بیان کرد: 6 تن گوشت قرمز منجمد نیز پیش از آغاز سال جدید در شهرستان آستارا با هدف تنظیم بازار و با نرخ مصوب توزیع می شود.
آهنی خاطرنشان کرد: هر کیلوگرم گوشت قرمز منجمد به بهای 300 هزار ریال در فروشگاه جامبو، یک واحد قصابی در شهرک مهدی و اداره تعاون روستایی آستارا توزیع می شود.
رئیس اداره صمت آستارا با بیان این که دولت برای تامین کالاهای اساسی مشکل ندارد خاطرنشان کرد : بر قیمت غلات، مواد پروتئینی، شوینده ها، روغن، حبوبات، لوازم خانگی برقی و قطعات خودرو نظارت می شود و شهروندان، گرانفروشی و کم فروشی را به شماره 124 اطلاع دهند.
بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت و حدود پنج هزار واحد صنفی در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع است.
7105 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.