به گزارش خبرنگار ایرنا معاون بهداشت و درمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز چهارشنبه در یادواره شهدا در مصلای آستارا گفت: ملت غیور ایران از اول انقلاب اسلامی در مقابل زیاده خواهی جهان سلطه ایستاده و راهکارهای مقابله با دشمن را در دفاع مقدس آموخته است و این راه را مقاوم تر از گذشته ادامه خواهد داد.
سردار احمد عبداللهی افزود: آمریکا در طول 40 سال گذشته میلیاردها دلار برای براندازی نظام اسلامی هزینه کرده اما در برابر اراده و اقتدار ملت ایران شکست خورده است.
وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی باعث افول قدرت آمریکا شد و گروه های دست نشانده آن نظیر داعش، به هدف شوم خود در منطقه دست پیدا نکردند و جوانان این مرز و بوم، راه عزتمندانه شهدا را ادامه خواهند داد.
وی بیان کرد: آمریکا و غرب با راه اندازی امپراطوری رسانه ای، برای دلسردی مردم از نظام اسلامی و ایجاد تفرقه تلاش می کنند که در این راه شکست خواهند خورد.
عبداللهی گفت: باید نظیر دوران دفاع مقدس، در برابر توطئه و جنگ اقتصادی دشمن ایستادگی کنیم و سیاست های اقتصاد مقاومتی راهگشاست.
سردار مهران طهماسبی معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین هم گفت: امام (ره)، ایستادگی و آزادگی در برابر کفر و طاغوت را آموخت و پایبندی ملت بعد از 40 سال از انقلاب به آرمان ها، نشانگر ولایتمداری آنهاست.
امام جمعه آستارا هم اظهار کرد: شهدا مروج ارزش های دینی و سرمایه ماندگار نظام و انقلاب هستند و گرامیداشت نام و یاد آنها وظیفه همگانی است.
حجت الاسلام کاظم حافظ نیا افزود: شهدا امنیت، آسایش و اقتدار را برای کشور به ارمغان آوردند و حضور ما در گرامیداشت آنها، ادای دین است.
خاطره گویی سیدجواد هاشمی بازیگر و مجری تلویزیون، اجرای سرود و مداحی در رثای شهدا از بخش های دیگر این آئین بود.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
7105 / 7124 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.