مازیار غلام پور عصر یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در راستای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان رشت، جلوگیری از هدررفت آب و برقراری فشار متعارف آب در شهر، بخشی از شبکه آبرسانی در یکی از پرتراکم ترین مناطق مرکزی شهر رشت با مشارکت بخش خصوصی نشت یابی شد.
وی با اشاره به بررسی 47 کیلومتر از شبکه توزیع آب و دو هزار و 500 فقره از انشعاب مشترکان، تصریح کرد: این اقدامات منجر به شناسایی 52 نقطه نشت آب شد که با برطرف کردن مشکل، تا کنون از هدررفت آب به میزان یک هزار و 410 لیتر در دقیقه (61 هزار متر مکعب در ماه) جلوگیری شده است.
وی با تبیین جزئیات بیشتری از این پروژه گفت: این پروژه در مساحتی حدود یک کیلومتر مربع در محدوده پارک قدس، چهارراه میکائیل، میدان شهرداری، سبزه میدان و میدان لاکانی اجرا که برای شناسایی نشت های مخفی موجود در شبکه آبرسانی از تجهیزات نوین نشت یابی استفاده شد .
غلام پور خاطر نشان کرد: با شناسایی و رفع نشتی ها، علاوه بر افزایش فشار شبکه، خدمات رسانی مطلوب تر به مشترکان منطقه میسر شد و با توجه به نتایج مطلوب به دست آمده در این قرارداد، نشت یابی دیگر نقاط شهر در دستور کار است.
بیش از 453 هزار مشترک تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب شهری گیلان هستند .
شهرستان رشت با شش بخش ، 293 روستا و 18 دهستان، دارای 930 هزار نفر جمعیت است که 60درصد آنها شهری و 40 درصد روستایی هستند.
7296/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.