عضو شورای شهر رشت با تاکید بر اینکه فرصت سوزی در انتخاب شهردار به صلاح شهر نیست گفت: رشت پنج ماه است بدون شهردار اداره می‌شود،از اینکه نتوانستیم شهردار انتخاب کنیم شرمنده شهروندان هستیم .

به گزارش ایلنا از رشت، فاطمه شیرزاد با اشاره به دوازدهم دی مصادف با روز رشت بیان کرد: برگزاری برنامه‌های روز رشت موجب نشاط اجتماعی خواهد شد و امیدواریم هرچه سریع تر بحث انتخاب شهردار نیز جمع بندی و به نتیجه برسد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اصلاحیه طرح تفصیلی رشت افزود: امیدواریم طرح تفصیلی جدید موجب رونق ساخت و ساز در رشت شود.   شیرزاد به انعقاد قرارداد شهربازی رشت به ارزش ۲۸ میلیارد ریال اشاره کرد و گفت: مردم رشت سال هاست منتظر بازگشایی شهربازی بوده و قرار است فاز اول این پروژه پیش از ایام نوروز به بهره برداری برسد.   وی افتتاح نخستین درمانگاه هموفیلی را از دیگر اقدامات دانست و بیان کرد: اولین درمانگاه تخصصی بیماران هموفیلی و پروژه پارک مسکن مهر در ایام الله دهه مبارک فجر افتتاح می شود.   عضو شورای شهر رشت با اشاره به برگزاری جلسه مشترک کمیسیون های بهداشت و عمران شورای رشت پیرامون ساماندهی رودخانه های شهر خاطر نشان کرد: این جلسه مشترک با حضور نماینده معاون رئیس جمهور در امور ساماندهی و احیای رودخانه ها برگزار شد و امیدواریم با همراهی دولت و تخصیص اعتبارات ملی به زودی شاهد ساماندهی و احیای رودخانه های زرجوب و گوهررود باشیم.   شیرزاد با بیان اینکه برای تکمیل تصفیه خانه جنوبی شهر واقع در مسکن مهر بیش از ۲۷ میلیارد تومان اعتبار نیاز است،گفت: امیدواریم اختصاص بودجه لازم به منظور تکمیل این تصفیه خانه در دستور کار قرار بگیرد و این موضوع یکی از مطالبات مردم  است.   وی به مبحث انتخاب شهردار رشت اشاره کرد و گفت: برای انتخاب شهردار فرصت چندانی در اختیار نداریم و اصرار در انتخاب برخی گزینه ها باعث طولانی شدن روند انتخاب شهردار شده و این موضوع به صلاح شهر و شهروندان نیست.امیدوارم در اسرع وقت و با اتحاد و همدلی نسبت به انتخاب شهردار رشت با یازده رای اقدام کنیم.    

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.