به گزارش خبرنگار ایرنا، فاطمه شیرزاد شامگاه دوشنبه در جلسه شورای اسلامی کلانشهر رشت افزود: پروژه شهربازی پارک قدس کلانشهر رشت از پروژه های سرمایه گذاریست که قرارداد آن به مبلغ 28 میلیارد تومان منعقد شده است.
رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهر شورای اسلامی کلانشهر رشت در ادامه با بیان این که در دهه فجر امسال نیز درمانگاه هموفیلی رشت به بهره برداری می رسد، اظهار داشت: افتتاح سایر پروژه ها هم در دستور کار قرار دارد.
وی با اشاره به اصلاح طرح تفصیلی رشت گفت: انجام این کار مهم یقینا رونق و تقویت ساخت و ساز در این کلانشهر را به همراه خواهد داشت.
رئیس شورای اسلامی کلانشهر رشت نیز در این جلسه در سخنانی با اشاره به آغاز برنامه های 12 دی به عنوان روز رشت بیان داشت: این کلانشهر دارای ظرفیت های غنی فرهنگی و قابل توجهی است که بایستی پاس داشته شود.
امیر حسین علوی خاطرنشان کرد: جمعی از مدیران شهرداری رشت و استانداری برای بازدید از واگن سازی به زنجان سفر خواهند کرد که امیدواریم دستاوردهای خوبی برای این کلانشهر و گیلان داشته باشد.
وی با اشاره به کار مطالعات تراموا در کلانشهر رشت اضافه کرد: این موضوع بایستی تا پایان سال به نتیجه برسد تا در بودجه سال آینده برای تراموا ، اعتباری پیش بینی شود.
رشت حدود 700 هزار نفر جمعیت دارد که در طول روز به یک میلیون و 200 هزار نفر می رسد.
شورای اسلامی کلانشهر 11 عضو دارد.
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.