گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان حاکیست ؛ فرهاد دلق پوش با اشاره به اینکه امسال مزین به شعار'پژوهش هدفمند، فناوری ارزش آفرین در خدمت تولیدملی 'می باشد ، افزود: سازمان صنعت، معدن ، تجارت استان در زمینه آموزش و پژوهش در حوزه های مختلف صنعتی و معدنی موفق به کسب رتبه برتر شده است.
وی در خصوص این جشنواره افزود: دراین مراسم به مناسبت تجلیل از برگزیدگان هفتمین جشنواره پژوهش و فناوری صنعت، معدن و تجارت در سالن خلیج فارس شرکت نمایشگاه های بین المللی تهران ، از 79 منتخب سراسر کشور در زمینه آموزش و پژوهش در حوزه های مختلف صنعتی و معدنی قدردانی شد.
وی در حاشیه هفتمین جشنواره پژوهش و فناوری صنعت، معدن وتجارت اظهار داشت: دراین جشنواره ، دکتر قبادیان رئیس ستاد هفتمین جشنواره پژوهش و فناوری صنعت، معدن وتجارت و معاون آموزش ، پژوهش و فناوری وزارت صمت با تقدیم لوح، از زحمات این سازمان در حوزه آموزش و پژوهش تقدیر کرد.
دراین جشنواره طرح های پژوهشی صنعتی و معدنی برتر مراکز پژوهش های صنعتی و معدنی شهرک های صنعتی استانی، شرکت های خدمات فنی و مهندسی، واحد های تحقیق و توسعه برتر محصولات مبتنی بر تحقیق و توسعه، شرکت های برتر صنایع پیشرفته و شرکت‌های برتر دانش بنیان از جمله نهاد ها ، واحدها و شرکت هایی بودند که در این جشنواره از آنان قدردانی شد
روز 27 آذر جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران با حضور رییس جمهوری در سالن اجلاس سران برگزار شد.
حدود سه هزار و 100 واحد تولیدی و صنعتی در گیلان فعال است.
7296 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.