به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد تقی آشوبی عصر یکشنبه در نشست خبری در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی گیلان در رشت افزود: مطالبات سال 95 بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان شامل ذخیره مرخصی و پاداش پایان خدمت از طریق منابع دانشگاه پرداخت شد.
وی درباره مطالبات بازنشستگان سال 96 اظهار داشت: مطالبات این بازنشستگان مربوط به ذخیره مرخصی تا 9 ماه اول سال 96 پرداخت شده و سه ماه آخر نیز تا پایان آذرماه سال جاری پرداخت می شود.
آشوبی خاطر نشان کرد: مطالبات بازنشستگان سال 96 مربوط به پاداش پایان خدمت بایستی از محل درآمدهای دولت پرداخت شود که سازمان برنامه و بودجه کشور در این بخش ردیف دارد.
وی درباره بازنشستگان سال 97 بیان داشت: ذخیره مرخصی این بازنشستگان بایستی در لیست لایحه بودجه 98 مشخص و مطالبات در همان سال پرداخت شود.
وی اظهار داشت: در مورد مطالبات پاداش پایان خدمت نیز مانند سال 96 بایستی از محل سازمان برنامه و بودجه در سال 98 محقق شود.
آشوبی در خاتمه تاکید کرد: تمام تلاش مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان این است که حقوق به حق بازنشستگان در اختیار آنان قرار گیرد.
صبح امروز (یکشنبه) تعدادی از بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی - درمانی استان گیلان به این دانشگاه مراجعه و خواستار دریافت مطالبات خود شدند که معاون دانشگاه علوم پزشکی این توضیحات را ارائه داد.
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.