به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در خطبه های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه در مصلی آستارا افزود: تهدیدات رئیس جمهوری آمریکا در رابطه با تحریم های نفتی علیه کشور ما راه به جایی نخواهد برد و ملت ایران پای ارزش های انقلاب اسلامی ایستاده است.
وی بیان کرد: آمریکا و سران استکبار با خوی درنده و سلطه جویانه به دنبال منافع خود هستند و ملت ایران در روز 13 آبان، توطئه های شوم آنها را نقش بر آب خواهند کرد.
وی ادامه داد: دانش آموزان و تمام اقشار ایران اسلامی در روز 13 آبان، بصیرت انقلابی خود را نشان خواهند داد و مسئولان باید برای رفع مشکلات این ملت آگاه، بیشتر تلاش کنند.
حافظ نیا با اشاره به فرا رسیدن روز فرهنگ عمومی گفت: مصوبات شورای فرهنگ عمومی باید ضمانت اجرایی داشته باشد و مسئولان، دلسوزانه به اجرای طرح ها و برنامه های فرهنگی اقدام کنند.
خطیب جمعه آستارا روز وقف را گرامی داشت و افزود: بسیاری از مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی با وقف هوشمندانه و بجا قابل رفع است.
حافظ نیا گفت: اداره اوقاف از زمان تاسیس در آستارا اقدامات مثبت و تاثیرگذاری انجام داده و نذورات جمع آوری شده در امام زادگان این شهرستان برای امور عمرانی، فرهنگی و جاری آن صرف می شود.
وی فرا رسیدن سالروز رحلت نبی مکرم اسلام (ص) و شهادت امامان حسن و رضا (ع) را تسلیت گفت و حضور مردم همیشه در صحنه شهرستان آستارا را در مراسم عزاداری خیابانی خواستار شد.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.