به گزارش خبرنگار ایرنا، علی اصغر پیوندی روز پنجشنبه در آئین افتتاح ساختمان اداری هلال احمر رضوانشهر بیان داشت: 17 پایگاه امداد و نجات در استان گیلان فعال هستند که اغلب این پایگاه ها در کانکس فعالیت دارند.
وی در توضیح اهداف این جمعیت در ارائه خدمت به مردم افزود: هلال احمر چندین هدف را در برنامه خود دارد که خدمت به انسان های شریف بدون در نظر گرفتن قومیت، نژاد، ملیت، دین و مذهب از آن جمله است.
به گفته پیوندی، یکی از دلایل حضور ما کنار مردم کاستن آلام و مشکلات آنان می باشد و همکاران ما در مواقع بروز هرحادثه ای با بسیج تمام امکانات باید در کنار مردم باشند؛ مردم به ما اعتماد دارند و آبروی 95 ساله هلال احمر در اعتماد به این مجموعه عظیم نهفته است و تلاش می کنیم که این فضا همچنان پا برجا باشد.
فرماندار رضوانشهر نیز در در سخنانی گفت: عملکرد هلال احمر در این شهرستان بسیار مطلوب است و طی سه سال اخیر و ارزیابی های به عمل آمده در زمینه عملکرد مجموعه اداره های دولتی و مدیران این شهرستان، هلال احمر همیشه جایگاه مطلوبی داشته است.
عسکر حسنی پور افزود: با توجه به اینکه شهرستان رضوانشهر از نقاط گردشگر پذیر و پرتردد می باشد، در همین راستا مکانی برای احداث پایگاه هلال احمر واقع در محور پونل به خلخال در نظر گرفته شده که برای ساخت این پایگاه امدادی، نیازمند کمک و همکاری رئیس سازمان هلال احمر کشور هستیم.
جمعیت هلال احمر از سال 89 در شهرستان رضوانشهر تأسیس شده و برای خرید این ساختمان جدید که دارای 340 متر مربع مساحت و در سه طبقه می باشد، 550 میلیون تومان هزینه شده است.
شهرستان رضوانشهر با حدود 80 هزار نفر جمعیت و 120 روستا، در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
7293 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.